Mini luce di pista magnetica per l'armadiu murale, vetru di vetru, scaffale in legnu

Chiswear - CHIB7520Mini luce di pista magneticaprinciparmenti adattatu per l'illuminazione di vetrina led, armadi di muru, vetru di vetru, vitrine tondi, scaffali di legnu, chì facenu orologi, gioielli, antichi è altri tesori più attrattivi.

519

Disegnu unicu:Disegnu unicu è doppia testa, indipendentemente da i poli pusitivi è negativi, tensione sicura, forte attrazione magnetica, miniatura è squisita, tuttu hè abbagliante in l'angulu di u cabinet.

Materiale:Fattu d'aluminiu d'alta qualità, sta mini luce di visualizazione di pista magnetica hè robusta è durable, dispunibule in dui culori, argentu è neru, adattatu per diversi tipi di vitrine, tondi, in legnu, vetru, ferru, etc.

Facile à stallà:Punching fori in i lochi determinati, a vitrina pò esse attaccata facilmente è precisamente.Pò esse ancu fermamente attaccatu cù cinta adesiva

2

Applicabile à:

Bijouteria Sottu Armadiu
Questa mini luce di pista magnetica hà una luce calda, una luce naturale, una luce bianca, adattata per diversi stili (collane, anelli, braccialetti, etc.) A durata di a pista accessoria pò esse persunalizata à diverse lunghezze, u più longu pò esse finu à 2m.

Armadi di casa
Sia chì a vostra vetrina hè fatta di legnu, di ferru o d'aluminiu, si adatta perfettamente, pò esse incollata è avvitata, pudete sceglie secondu i vostri ornamenti, antichi è ghjuvelli.

Raffreddatore di vinu
Hè faciule d'utilizà è pò esse decoratu direttamente in l'armadiu di u vinu di casa per fà u vostru preziosu vinu più abbagliante è vi sentite felice.

 

https://twitter.com/wally63420880
https://www.youtube.com/channel/UCyCcOK277IDNpkR-c3O2y8Q
https://www.pinterest.com/ChisweaRwally/
https://www.linkedin.com/company/3650005/admin/
https://www.facebook.com/Chiswear/

Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022