Zhaga Book-18 Zhaga Series Product JL-721A Dali Dimming Controller

721Azhaga_01

JL-721A hè un controller di tippu di serratura sviluppatu basatu annantu à u standard di dimensione di l'interfaccia di zhaga book18.Adopta un sensoru di luce è pò pruduce u signale di dimming Dali.U controller hè adattatu per sceni di illuminazione cum'è strade, prati, cortili è parchi.

721Azhaga_02

Dimensioni di u produttu

721Azhaga_03

 

Funzioni di u produttu

* Alimentazione DC, bassu cunsumu d'energia
* Cumplete cù u standard di l'interfaccia zhaga book18
* Dimensioni compatte, adattate per l'installazione à diverse lampade
* Supporta u modu di dimming Dali
* Disegnu di attivazione anti-falsa di fonte di luce interferenza
* Disegnu di compensazione di a luce riflessa di lampade
* Grau di prutezzione impermeabile finu à IP66

Parametri di u produttu

721Azhaga_04
Rimarche:
* 1: A versione antica di alcuni prugrammi di mandatu di mostra hè di spegne a luce per difettu è di mantenela per 5S dopu l'accensione, è dopu entre in u modu di operazione autofotosensibile.

721Azhaga_05

 

Definizioni di PIN

721Azhaga_06

Schema di cablaggi

721Azhaga_15

Installazione di u produttu

721Azhaga_07

 

Precauzioni per l'usu
1. Se u polu negativu di l'alimentazione ausiliaria di u cunduttore è u polu negativu di l'interfaccia di dimming sò separati, anu da esse short circuited è cunnessi à u controller # 2.
2. Se u controller hè stallatu assai vicinu à a superficia di a fonte di luce di u lampu, dopu chì a durazione di l'illuminazione induzione hè finita, a micro luminosità pò esse illuminata.
3. Perchè u controller zhaga ùn hà micca a capacità di taglià l'alimentazione AC di u cunduttore, u cliente hà bisognu di selezziunà un cunduttore chì a so corrente di output pò esse vicinu à 0 MA quandu si usa u controller zhaga, altrimenti a lampa ùn pò micca esse girata completamente. off.Comu pò esse vistu da a curva di corrente di output in a specificazione di u driver, a corrente di output minima hè vicinu à 0 MA.
721Azhaga_12
4. U cuntrolle solu emette u signale di dimming à u cunduttore, indipendentemente da a carica di putenza di u cunduttore è a fonte di luce.
5. Durante a prova, ùn aduprate micca i vostri ditte per bluccà a finestra fotosensibile, perchè i spazii trà i vostri ditte ponu trasmette a luce è causanu u fallimentu di accende a luce.


Tempu di Postu: Nov-03-2022