Zhaga Book18 JL-711A Sensore Zhaga di tipu di serratura

711A_01

JL-711A zhaga book-18 controller latch di LONG-JOIN intelligente serie JL-7

Jl-711A hè un controller di tippu di latch sviluppatu basatu annantu à u standard di dimensione di l'interfaccia di zhaga book18.Adopta un sensore di luce è pò emette 0 ~ 10v signal di dimming.U controller hè adattatu per sceni di illuminazione cum'è strade, prati, cortili è parchi.

711A_02
711A_04
711A_05
711A_07

Rimarche:
*1.L'antica versione di u prugramma per certi campioni hè di spegne a luce per difettu è di mantene per 5S dopu l'accensione, è dopu entre in u modu di operazione autofotosensibile.

711A_08

 

Caratteristiche di u produttu
* Cumplete cù u standard zhaga book18
* Alimentazione DC, cunsumu d'energia ultra-bassu
* Piccola dimensione, adattatu per a stallazione à tutti i tipi di lampade
* Supporta u modu di dimming 0 ~ 10v (ùn serà micca incapace di emette à 0V per via di u circuitu di pull-up dimming driver)
* Disegnu anti falsi trigger di fonte di luce interferenza
* Disegnu di compensazione di a luce riflessa di lampade
* U livellu di prutezzione impermeabile pò esse altu cum'è IP66

Definizione di pin di cuntrollu

 

711A_09

 

711A_10
zhaga-711A_10

Installazione di u produttu

L'interfaccia di u pruduttu stessu hè stata trattata per impedisce a stupidità.Quandu si stallanu u controller, hè solu bisognu à vite u controller direttamente cù a basa, cum'è mostra in a figura sottu.Dopu à l'inseritu, stringhje in u sensu orariu, è quandu si sguassate, sguassate in u sensu antiurariu.

711A_zhaga

Precauzioni per l'usu

1. Se u polu negativu di l'alimentazione ausiliaria di u cunduttore hè separatu da u polu negativu di l'interfaccia di dimming, anu bisognu à esse short circuited è cunnessi à u controller \2.

2. Se u controller hè stallatu assai vicinu à a superficia di a fonte di lumera di u lampu, è a putenza di a lampada hè ancu relativamente grande, pò esse più di u limitu di compensazione di a luce riflessa, pruvucannu u fenomenu di l'auto-illuminazione è l'autoestinzione.

3. Perchè u controller zhaga ùn hà micca a capacità di taglià l'alimentazione AC di u cunduttore, u cliente hà bisognu di sceglie un cunduttore chì a so corrente di output pò esse vicinu à 0ma quandu si usa u controller zhaga, altrimenti a lampa ùn pò micca esse cumpletamente. spenta.Per esempiu, a curva di corrente di output in u libru di specificazione di u driver mostra chì a corrente minima di output hè vicinu à 0ma.

711A_131

4. U controller solu outputs signale dimming à u cunduttore, chì hè indipendente di a carica di putenza di u cunduttore è a fonte di luce.
5. Ùn aduprate micca i vostri ditte per bluccà a finestra photosensitive durante a prova, perchè a distanza di u dita pò trasmette a luce è pruvucà a luce per fallu accende.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022