Vantaghji di u Sistema di Illuminazione Speciale per a Gioielleria LED

A visualizazione di u spaziu di gioielli hè una industria emergente.Per trasmette cumplettamente a marca, u stilu, a cultura è u cuncettu di ghjuvelli à i cunsumatori, compie cù successu a cumminazione perfetta di vendita è cultura di marca, è riflette veramente u valore di i ghjuvelli, l'impurtanza di u disignu di u spaziu di ghjuvelli ùn pò esse ignoratu.L'illuminazione di ghjuvelli hè una parte impurtante di a visualizazione di u spaziu di ghjuvelli.U sistema di illuminazione di gioielli hè più specializatu di l'illuminazione generale di a tenda.Hè bisognu di a luce di lampade per illuminà u culore di ghjuvelli.À u listessu tempu, pò riduce u calore.

luce di vetrina led (1)

Avà e fonti di luce tradiziunali ùn ponu più risponde à i bisogni di l'affari in l'illuminazione di ghjuvelli:

Prima di tuttu, ci sò raghji ultraviolet à a luce di a fonte di luce tradiziunale;secondu, a resa di culoreindicedi a fonte di luce tradiziunale ùn hè micca altu è ci sarà assai dissipazione di calore durante u travagliu;terzu, a fonte di luce tradiziunale cunsuma assai putere, è a fattura di l'electricità hè una preoccupazione di i ghjuvelli.un fattore impurtante.

I prudutti di illuminazione speciale di gioielli LED risolve i prublemi sopra:

1. A fonte di luce LED utilizata in i prudutti di l'illuminazione di ghjuvelli hè una fonte di luce fridda, è a luce emessa ùn hà micca calore.

2. Quandu i prudutti di l'illuminazione di gioielli LED sò travagliendu, u calore generatu durante u prucessu di cunversione elettro-otticu hè assai più chjucu cà quellu di i prudutti di illuminazione tradiziunali.

3.A resa di culore di i prudutti di l'illuminazione di gioielli LED hè assai alta, u culore di luce hè pura, è u culore di ghjuvelli hè illuminatu.

4.L'illuminazione LED hè attualmente u pruduttu di illuminazione cù u cunsumu energeticu più bassu di u mercatu.

Cum'è una impresa innovativa di l'illuminazione di gioielli, Shanghai Chiswear Industrial Co., Ltd hà trè serie di illuminazione di gioielli LED è hà vintu più di dece brevetti cinesi.Sò serie di luci di pali, serie di luci di pista è serie di spotlight petite.

Poluserie di luce(serie d'éclairage à colonne)

Ustandpole light hè u tradiziunale pole-type LED counter light, chì hè di alta qualità è bella, è l'angolo di a luce emessa pò esse aghjustatu à vuluntà, chì migliurà assai u gradu di ghjuvelli.A luce di cuntrolli LED di tippu di polu hè faciule d'installà, adotta un drive cross-flow, hà alta luminosità è longa vita di serviziu.

幻灯片1
幻灯片2

Serie di luci di pista

A luce di a pista hè una luce installata nantu à una pista, è l'angolo di irradiazione pò esse aghjustatu arbitrariamente.Hè generalmente usatu cum'è spotlight in i posti chì necessitanu illuminazione chjave.I luci di pista sò divisi in luci di pista d'alta tensione è luci di pista di bassa tensione.

I luci di pista di bassa tensione sò generalmente usati per i contatori di ghjuvelli.I luci di pista di bassa tensione sò più sicuri, è ùn ci hè micca periculu persunale per uomu di stradaper tuccà a pista cù e duie mani.

Piccola serie di spotlight

U spotlight hè un illuminazione muderna tipica senza lampada principale è senza scala fissa, chì pò creà una atmosfera di illuminazione interna.Se una fila di picculi spotlights sò cumminati, a luce pò cambià in mudelli maravigliosi.À causa dil'angolo di u picculu spotlight pò esse cambiatu liberamente, l'effettu di l'illuminazione cumminata hè ancu sempre cambiante.A luce di u spotlight hè suave, graziosa è lussuosa, è pò ancu esse parzialmente illuminata per rinfurzà l'atmosfera.

China Oath hè dotatu di un forte squadra di disignu cù capacità di ricerca è sviluppu indipendenti.A squadra furnisce suluzioni secondu e diverse esigenze di i clienti, è strive per a cooperazione win-win.Attualmente, Chiswear hà una varietà di varietà, un sistema di produttu cumpletu è un sistema di logistica, è hè impegnatu à furnisce i clienti cù garanzii di serviziu di pre-vendita è post-vendita.


Tempu di Postu: Dec-09-2022