Casu persunalizatu di LED Track Light - LED Track Light with Purple Light

U mese passatu, un cliente di Singapore ci hà cuntattatu per persunalizà un batch of track lights.U so museu mostrarà una quantità di mostra viola.U cliente vulia truvà un picculu spotlight chì emette una luce viola per fà l'esibizioni più abbaglianti.Tuttavia, hà trovu chì quasi tutte e luci nantu à u mercatu sò bianchi è caldi.

Allora dopu avè cercatu l'infurmazioni, hà pruvatu dui metudi à turnu.Cuminciò per cumprà lampadine LED cù filtri viole, ma truvò chì eranu troppu voluminosi è attraevanu i visitori più di l'esposizione.Allora hà acquistatu lampadine LED RGB, ma hà trovu chì u culore di sti lampadine ùn era micca abbastanza stabile, è qualchì volta ci era una differenza di culore.

LED轨道灯定制案例

Nisunu di sti dui metudi ùn pudianu ottene l'effettu di luce violeta ch'ellu vulia, è u cliente hè diventatu più è più turbulente.Hà persu assai tempu è soldi, è ùn pudia ancu cumprà una luce di pista adattata chì emette luce viola.Quandu era per rinunzià, hà sbattutu nantu à Shanghai Chiswear Industrial Co., Ltd., una cumpagnia specializata in servizii di illuminazione persunalizata.Puderanu persunalizà e luci di pista in diversi culori per i clienti.Era assai felice è ci hà cuntattatu subitu.

Dopu à parechje volte di cumunicazione, u cliente hà presentatu a so dumanda à noi, è l'ingegneri di a cumpagnia ascoltavanu a so dumanda è li furnianu un pianu.Scegliemu a luce di a pista di a nostra cumpagnia cù a funzione di regulazione di luminosità, chì hè chjuca è assai invisibile;è a luce di a pista usa un chip LED viola d'alta efficienza, chì pò aumentà in modu efficace a trasmittanza di luce di u chip LED viola, migliurà l'efficienza luminosa, è u culore di luce hè stabile senza differenza di culore.

I chip LED di culori diffirenti currispondenu à diverse bande d'onda.Ogni banda di culore di u chip LED hè a seguente:

1. Luce rossa: 615-650 (nm).

2. Orange: 600-610 (nm).

3. Giallu: 580-595 (nm).

4. Yellow-green: 565-575 (nm).

5. Verde: 495-530 (nm).

6. Blu-ray: 450-480 (nm).

7. Viola: 370-410 (nm).

8. Luce bianca: 450-465 (nm).

Dopu a prova, avemu finalmente sceltu a mini luce di pista cù chips led cù lunghezza d'onda di 370nm - 395nm per u cliente.

U cliente hè assai cuntentu dopu avè ricivutu i luci di pista.Ellu disse: "Di sicuru, e cose prufessiunali necessitanu persone prufessiunali per fà. Mandy, u venditore, risponde à e mo dumande in ogni mumentu. I vostri prucessi di R&D è di fabricazione sò ancu assai veloci.

LED轨道灯定制案例1

Sè ancu affruntà un prublema simili à questu cliente di Singapore è vulete persunalizà lampade chì ùn sò micca cumuni in u mercatu, pudeteCuntattate cù Shanghai Chiswear Industrial Co., Ltd.A cumpagnia hà un serviziu prufessiunale è squadra di design per risparmià tempu cù cunniscenze prufessiunale, risparmià soldi.In una parolla, ùn importa micca bisognu di qualsiasi culore di luce, qualsiasi luci di pista chì ùn si pò truvà micca in u mercatu, pudemu scuntrà i vostri bisogni.Sceglite una cumpagnia di serviziu di illuminazione prufessiunale per risolve i vostri prublemi in una fermata!


Tempu di posta: 06-Jan-2023