Cinque metudi di dimming di luci LED

Per una luce, dimming hè assai impurtante.Dimming ùn pò micca solu creà una atmosfera cunfortu, ma ancu aumentà l'usabilità di luci. In più, per i fonti di luce LED, dimming hè più faciule da rializà cà l'altri lampi fluoriscenti, lampade à risparmiu d'energia, lampade di sodiu à alta pressione, etc. hè più apprupriatu per aghjunghje funzioni di dimming à vari tipi di lampade LED.Chì tipi di metudi di dimming hà a lampada?

1.Leading edge phase cut control dimming (FPC), canusciutu macari comu SCR dimming

FCP hè di utilizà i fili cuntrullabili, partendu da a pusizione relative AC 0, u chopping di tensione di input, finu à chì i fili cuntrullabili sò cunnessi, ùn ci hè micca input di tensione.

U principiu hè di aghjustà l'angolo di cunduzzione di ogni mezza onda di u currente alternante per cambià a forma d'onda sinusoidale, cambiando cusì u valore effettivu di a corrente alternata, per ottene u scopu di dimming.

Vantaghji:

cablaggio conveniente, low cost, alta precisione di regolazione, alta efficienza, taglia chjuca, pesu ligeru è cuntrollu remoto faciule.Domina u mercatu, è a maiò parte di i prudutti di i fabricatori sò stu tipu di dimmer.

Svantaghji:

scarsa prestazione dimming, di solitu risultatu in una gamma di dimming ridutta, è pruvucarà a carica minima necessaria per superà a putenza nominale di una sola o una piccula quantità di lampade di illuminazione LED, adattabilità bassa è cumpatibilità bassu.

2.trailing edge cut (RPC) MOS tube dimming

Dimmers di cuntrollu di taglio di fase di punta di punta fatti cù transistor à effettu di campu (FET) o dispositivi di transistor bipolari di porta isolata (IGBT).I dimmer di taglio di fase di punta di punta generalmente usanu MOSFET cum'è dispositivi di commutazione, cusì sò ancu chjamati dimmer MOSFET, cumunimenti cunnisciuti cum'è "tubi MOS".MOSFET hè un interruttore cumpletamente cuntrullatu, chì pò esse cuntrullatu per esse on o off, cusì ùn ci hè micca fenomenu chì u dimmer di tiristori ùn pò micca esse disattivatu completamente.

Inoltre, u circuitu di dimming MOSFET hè più adattatu per dimming load capacitive cà u tiristore, ma per via di l'altu costu è di u circuitu dimming relativamente cumplessu, ùn hè micca faciule esse stabile, perchè u metudu di dimming di tubu MOS ùn hè micca statu sviluppatu. , è i SCR Dimmers contanu sempre per a maiò parte di u mercatu di u sistema di dimming.

3.0-10V DC

0-10V dimming hè ancu chjamatu 0-10V signal dimming, chì hè un metudu dimming analogicu.A so sfarenza da l'FPC hè chì ci sò duie interfacce più 0-10V (+10V è -10V) nantu à l'alimentazione 0-10V.Cuntrolla u currente di uscita di l'alimentazione cambiando a tensione 0-10V.A dimming hè ottenuta.Hè più luminosu quandu hè 10V, è hè off quandu hè 0V.È 1-10V hè solu u dimmer hè 1-10V, quandu u dimmer di resistenza hè adattatu à u minimu 1V, u currente di output hè 10%, se u currente di output hè 100% à 10V, a luminosità serà ancu 100%.Hè da nutà è u megliu per distingue hè chì 1-10V ùn hà micca a funzione di un switch, è a lampa ùn pò micca esse aghjustata à u livellu più bassu, mentri 0-10V hà a funzione di un switch.

Vantaghji:

bon effettu dimming, alta cumpatibilità, alta precisione, altu rendiment di costu

Svantaghji:

cablaggio ingombrante (il cablaggio deve aumentà e linee di signale)

4. DALI (Interfaccia d'illuminazione Digital Addressable)

U standard DALI hà definitu una reta DALI, cumpresu un massimu di 64 unità (cù indirizzi indipendenti), 16 gruppi è 16 scene.Diverse unità di illuminazione in u bus DALI ponu esse raggruppate in modu flessibile per realizà u cuntrollu è a gestione di diverse scene.In pratica, una applicazione tipica di u sistema DALI pò cuntrullà 40-50 luci, chì ponu esse divisu in 16 gruppi, mentre chì puderanu processà certi cuntrolli / sceni in parallelu.

Vantaghji:

Dimming precisu, lampadina unica è cuntrollu unicu, cumunicazione bidirezionale, cunvene per a dumanda puntuale è a capiscitura di u statutu di l'equipaggiu è l'infurmazioni.Forte capacità anti-interferenza Ci sò protokolli è rigulamenti spiciali, chì rinfurzà l'interoperabilità di i prudutti trà e diverse marche, è ogni dispusitivu DALI hà un codice d'indirizzu separatu, chì pò veramente ottene u cuntrollu di una sola luce.

Svantaghji:

prezzu altu è debugging complicatu

5. DMX512 (o DMX)

U modulatore DMX hè l'abbreviazione di Digital Multiple X, chì significa trasmissione digitale multipla.U so nome ufficiale hè DMX512-A, è una interfaccia pò cunnette finu à 512 canali, cusì literalmente pudemu sapè chì stu dispusitivu hè un dispositivu di dimming di trasmissione digitale cù 512 canali dimming.Hè un chip di circuit integratu chì separa i signali di cuntrollu cum'è luminosità, cuntrastu è cromaticità, è li processa separatamente.Ajustendu u potentiometru digitale, u valore di u livellu di output analogicu hè cambiatu per cuntrullà a luminosità è a tonalità di u signale video.Divide u livellu di luce in 256 livelli da 0 à 100%.U sistema di cuntrollu pò realizà R, G, B, 256 tippi di livelli di grisgiu, è veramente realizà u culore pienu.

Per parechje applicazioni di l'ingegneria, hè solu necessariu di stallà un picculu òspite di cuntrollu in a scatula di distribuzione nantu à u tettu, pre-programma u prugramma di cuntrollu di l'illuminazione, guardà in a carta SD, è inserisci in u picculu òspite di cuntrollu nantu à u tettu. per realizà u sistema di illuminazione.Control di dimming.

Vantaghji:

Dimming precisu, ricchi effetti cambianti

Svantaghji:

Cablaggio cumplicatu è scrittura di indirizzu, debugging cumplessu

Semu spicializati in lampade dimmerabili, se vulete sapè di più nantu à luci è dimmers, o cumprà i dimmers presentati in u video, per piacècuntatta ci.


Tempu di Postu: Nov-30-2022