Cumu installà u sensor Zhaga, secondu u schema di cablaggio

Shanghai Long-join Intelligent hè stata stabilita per 20 anni.Hè un prufessiunali R & D è pruduzzione di cuntrolli di luci intelligenti, è ancu una impresa prufessiunale di trasfurmazioni è di fabricazione di lampade domestiche.Inoltre, i nostri prudutti di cuntrollu intelligente sò venduti in u mondu sanu, mantenendu una parte di 60% di u mercatu nordamericanu.Hè ghjuntu à a cooperazione cù parechji fornitori è rivenditori di illuminazione di marca d'oltremare è hè diventatu un fabricatore d'agente designatu di marche famose cum'è Philips, General Electric Lighting, Cree, Eaton Cooper è Home Depot.

Recentemente prumove una seria di prudutti di cuntrollu di luce zhaga venduti in u mercatu globale.Di sicuru, ci sò elencu l'intruduzioni rilativi di altri mudelli diffirenti, per riduce u prublema di l'utilizatore di a funzione di u produttu, è riduce u vostru tempu di selezzione, è uttene più prudutti in relazione cù l'interfaccia standard di cuntrollu wireless intelligente.

Sè vo vulete installà u controller zhaga nantu à led street light post o lampada interna, duvete aduprà u connettore di l'interfaccia standard zhaga è interconnessu cù u modulu di l'ughjettu di cuntattu.cusì, per esse installatu u controller zhaga hè divisu in 2 tappe.

cunnessu zhaga

Stage1- cablaggio conforme à u zhaga book 18 receptacle

Se u controller di fotocellula deve esse equipatu di alimentazione DC 10-24VDC, allora, ci hè di furnisce una fonte d'energia chì pò cunvertisce AC à DC, o aduprà direttamente una presa JL-710 chì cunverte AC à DC charge swishing per u controller di luce. .

JL-701A zhaga_01

Schema 1 per usu 700 recipiente
Quandu u drive ùn hà micca una putenza ausiliaria standard, hè necessariu un alimentazione supplementaria.

* Schema 2 per usu 710 recipiente
Quandu si usa u socket di a serie 710, u socket 710 hà integratu Cambiamentu di cambiamentu AC-DC / AC voltage switching to DC voltage.

.

Stage2-installà u modulu di cuntrollu di luce
Sempre chì ci hè una interfaccia standard (zhaga book18) è u controller di luce sò cunnessi strettamente è senza saldatura, pudete piglià u controller di luce in diverse parti di a lampada.Cum'è u bracciu di lampa, u paralume, è stallatu da u listessu latu cum'è a fonte di lampa.

installazione zhaga

 


Tempu di pubblicazione: Oct-08-2020