Hè cunnisciutu di più nantu à u Gruppu di Tecnulugia Intelligente di Shanghai Long-join Introduce

Shanghai Long-join Intelligent Technology Co., Ltd fucalizza nantu à u disignu è u sviluppu di cuntrolli d'accessori di illuminazione, trasfurmazioni è fabricazioni è vendita di controller di luce.20 anni di trasfurmazioni prufessiunali è pruduzzione di cuntrolli di luce, furnisce i prudutti di cuntrollu di luce di strada à i distributori in l'America di u Nordu, cuntendu circa 60% di u mercatu.Hè ghjuntu à a cooperazione cù parechji fornitori di illuminazione di marca d'oltremare è rivenditori, è hè diventatu un agentu designatu per i giganti famosi Philips, General Electric Lighting, Cree, Eaton Cooper, Home Depot è altre marche designate.

 andendu à travaglià

Sè avete più ottene u rendiment di u fotocontroller JL-207C, è l'infurmazione di marca di u fabricatore di fotocontroller, è cumu si monta nantu à u video di assistenza di l'appiecazione di l'apparecchi esterni, ecc, allora pronti per vede u video.

img 1 membru di u staffu di shanghai longu

struttura di l'urganizazione longa è infurmazione di a squadra

Shanghai Long-join Intelligent Technology Co., Ltd. hè direttamente sottu à u ramu di gestione di equità, Zhejiang Long-join Electronic Technology Co., Ltd., Shanghai Long-join Electromechanical Import and Export Co., Ltd. è Zhejiang Umelink Intelligent Technology Co., Ltd. ., Ltd. Zhejiang Long-join Electronic Technology Co., Ltd. intraprende unità di pruduzzione è trasfurmazioni è furnisce prudutti di cuntrollu di luce per a vendita.Shanghai Long-join Electromechanical Import and Export Co., Ltd. hè rispunsevule per l'unità cummerciale di vendita di u mercatu, chì furnisce prudutti è servizii per l'utilizatori d'oltremare.Zhejiang Umelink Intelligent Technology Co., Ltd appartene à l'unità core sperimentale di cuncepimentu, ricerca è sviluppu è prughjettu intelligente di cuntrollu di l'illuminazione stradale.

 struttura longjoin

img 2 shanghai strata d'urganizazione intelligente à longu unitu

Tecnulugia è gestisce a squadra

Huang Chengyun, 78 anni, fundatore, ingegnere senior.Graduatu da u Dipartimentu di Strumenti di Precisione di l'Università di Tianjin in 1964. Si ritirò in 1997 è s'unì à a divisione di u dispusitivu di cuntrollu di luce di Shanghai Long-join Electronics Co.;in u 2000, hà stabilitu Shanghai Long-join Electronics Co., Ltd cum'è presidente.Sfondate tecniche: Sviluppu di produttu di cumpunenti elettronichi è tecnulugia di fabricazione, familiarizatu cù a gestione di u produttu cunnessu.Huang Chengyun, 78 anni, fundatore, ingegnere senior.Graduatu da u Dipartimentu di Strumenti di Precisione di l'Università di Tianjin in 1964. Si ritirò in 1997 è s'unì à a divisione di u dispusitivu di cuntrollu di luce di Shanghai Longjoin Electronics Co.;in u 2000, hà stabilitu Shanghai Longjoin Electronics Co., Ltd cum'è presidente.Sfondate tecniche: Sviluppu di produttu di cumpunenti elettronichi è tecnulugia di fabricazione, familiarizatu cù a gestione di u produttu cunnessu.

tecnulugia è gestione

Huang Jianxiang, 51 anni, fundatore, senior manager, senior engineer.Graduatu da u Dipartimentu di cuntrollu automaticu di l'Università di Shanghai Jiaotong cun un maestru in l'automatizazione elettrica industriale in 1990. In 1995, hà iniziatu a creazione di Shanghai Longjun Electronics Co., Ltd., è in 2000 hà stabilitu Shanghai Longjun Electronics Co., Ltd. , cum'è direttore esecutivu è direttore generale.

Gu Baohua, 39 anni, membru di u Partitu Cumunista Chine, ingegnere, graduatu da l'Università di Shanghai cun un diploma di bachelor in automatizazione industriale, è maestru di amministrazione cummerciale.Avà hè l'azionista di Shanghai Longjoin Electronics Co., Ltd., u subdirector generale di Shanghai Longjoin Intelligent Technology Co., Ltd. è u manager di u dipartimentu di l'ingegneria, incaricatu di u dipartimentu di tecnulugia è di produzzione.

Prucessu di pruduzzione di photocontroller long-join

Attualmente, Shanghai Longjun Intelligent Stock Technology Co., Ltd. pò avè 3 linee di produzzione putenti, cuncintrate nantu à u processu di prudutti di cuntrollu di luce.
A prima linea di produzzione: mudellu di produttu trasfurmatu, controller di luce twist-lock, controller light wiring è controller zhaga -208, JL-209, JL-700 è controller zhaga)

Seconda linea di produzzione: mudellu di produttu trasfurmatu, controller di luce spin-lock (JL-205, JL-207, JL-214C, JL-215C, JL-241C, JL-245C è JL-246CG)

Terza linea di produzzione: mudellu di produttu trasfurmatu: presa di cuntrollu di luce (JL-200X, JL-230XA, JL-240XA, JL-260C, JL-260D)

Basatu nantu à a necessità di ottene esigenze di capacità di produzzione à grande scala, Zhejiang Long-join Electronic Technology Co., Ltd. implementa a gestione di l'operazione di attellu di gestione 5S, è esegue operazioni SOP standard, da l'acquistu à a trasfurmazioni di i prudutti finiti, è implementa strettamente a gestione di a produzzione ISO9001. .U prucessu di pruduzzione di l'operazione di prucessu, cumprese l'acquistu di materie prime, u processu di rivettatura, assemblea, teste, saldatura ultrasonica, plug-in (macchina rivettatrice di piastra di rame), saldatura à onda, imballaggio è altri prucessi multipli.U 2 di ghjennaghju di u 2019, Zhejiang Long-join Electronic Technology Co., Ltd. hà vintu u standard internaziunale ISO9001: 2015 di u sistema di gestione di qualità di produzzione standard.Attualmente, avemu ottinutu una capacità di pruduzzione cumpleta annuale di circa 1 milione.

L'artigianatu di prucessu ISO9001

img 3 shanghai longjoin pruduzzione intelligente interruttore di fotocellule è stessu prucessu di assemblea

Fate a pianificazione di u prughjettu

Attualmente, Shanghai Long-join Intelligent Stock Technology Co., Ltd hà realizatu a vendita di prudutti di cuntrollu di luce cù diverse specificazioni è usi multipli.In 2019, per espansione ulteriormente u mercatu di lampade d'Europa Occidentale, serà pioniere in a trasfurmazioni è a vendita di sockets zhaga miniatura è ligeri è controller di luce zhaga, è evoluzione gradualmente è ottimisà e linee di produzzione per realizà l'automatizazione di cuntrollu digitale.L'attellu di trasfurmazioni esistenti hè statu messu in opera in 2016 in Haiyan Factory (Project 1), è in 2019 Haiyan Factory (Project 2) hè stata messu in opera normale.

Longjoin ISO 9001

img 4 uttene u certificatu ISO9001: 2005 di certificazione di u sistema di gestione, attività principale Scope Design Sviluppu, Product and Service of photocontrol

prughjettu di fabbrica longjoin

img 5 Prughjettu Long-join Factrory, prughjettu 1 è prughjettu 2

Relazione nantu à più infurmazione, pls cliccate nantu à u ligame per uttene dettagli desiderati.

Rapportu di prova DEKRA 11-11-2019;Nome di prucedura è mudellu NO.[X] Module Extension Luminaire ] Luminaire Extension Cap] Luminaire Extension Receptacle.

Rapportu di prova DTIi 22-10-2019;Nome di prucedura è mudellu NO.Fotocontrolu termale.

Rapportu di prova DTIi 22-10-2019;Nome di prucedura è mudellu NO.Receptacle di fotocontrollu è tappu di shorting.

Rapportu di prova DTIi 22-10-2019;Nome di prucedura è mudellu NO.Fotocontrolu elettronicu.


Tempu di post: May-03-2020