JL-722A3 Microwave + Dali Dimming Zhaga Sensor

722A-zhaga-sensor_01

JL – 722A3 hè un controller di bloccu basatu in u standard di dimensione di l'interfaccia zhaga book18, chì utilizeghja un sensore di cumminazione di detezzione di luce è Movimentu di microondas per pruduce u segnu d'oscurità Dali.U controller hè adattatu per l'illuminazione di carreteras, césped, patio, Parque, estacionamiento, Industria è mine, etc.

722A-zhaga-sensor_02

722A-zhaga-sensor_03

Feature

* Alimentazione DC, bassu cunsumu d'energia
* Conforme à u standard di l'interfaccia Zhaga Book18
* Microonde anti false attivazione, dispunibule interni è esterni
* Ajustamentu automaticu dinamicu di freccia di microonde per evità interferenze mutuali in una stallazione densa
* Piccola dimensione, adattatu per a stallazione à diverse lampade
* Supporta u modu di dimming DALI
* Sensu di luce + microonde, illuminazione à dumanda, più risparmiu di energia
* Disegnu per prevene l'attivazione falsa di a fonte di luce di interferenza
* Disegnu di filtru di luce riflessa di lampade
* U livellu di prutezzione impermeabile hè finu à IP66

Parametri di u produttu

722A-zhaga-sensor_05722A-zhaga-sensor_06

Rimarche:

*1:

a.Se a superficia luminosa di a lampada hè cumplettamente schermata è isolata da a superficia sensibile à a luce di u controller durante l'installazione, vale à dì, nisuna luce riflessa ùn entra in u controller dopu chì a lampada emette luce, allora l'illuminazione quandu a lampa hè spenta à questu. u tempu hè uguali à u valore di limitu minimu, vale à dì, l'illuminazione quandu a lampa hè spenta a prossima volta hè circa = default on illumination + 40lux valore di compensazione = 50 + 40 = 90lux;

b.Se a superficia di emissione di luce di a lampada è a superficia di sensazione di luce di u controller ùn ponu micca esse cumpletamente schermatu è isolati durante a stallazione, vale à dì, dopu chì a lampada hè accesa, ci hè una luce riflessa chì entra in u controller.Se l'illuminazione ambientale attuale cullata da u controller hè 500 lux dopu chì a lampada hè illuminata à 100%, a prossima volta chì l'illuminazione hè spenta hè di circa = l'illuminazione ambientale attuale + 40 = 540 lux;

c.Se a putenza di a lampada hè assai alta è a superficia di emissione di luce installata nantu à a lampada hè assai vicinu à a superficia sensitiva di u controller, a luce riflessa dopu chì a lampada hè accesa à 100% supera u limitu superiore di compensazione, vale à dì, u controller detecta chì l'illuminazione ambientale dopu chì a lampada hè accesa hè sempre più di 6000lux, allora u controller spegnerà automaticamente a lampada dopu à 60s.

722A-zhaga-sensor_08

722A-zhaga-sensor_09

722A-zhaga-sensor_11

722A-zhaga-sensor_12_12

Installazioni

L'interfaccia di u pruduttu stessu hè stata trattata cum'è a prova di stupidu.Quandu si stallanu u controller, hè solu bisognu à vite u controller direttamente à a basa.Stringhjelu in u sensu orariu dopu à l'inseritu cum'è mostra in a figura sottu, è sguassate in u sensu antiurariu quandu si sguassate.

722A-zhaga-sensor_14

Precauzioni per l'usu

1. Se u polu negativu di l'alimentazione ausiliaria di u cunduttore hè separatu da u polu negativu di l'interfaccia di dimming, anu bisognu à esse shorted è cunnessi à u controller # 2.

2. Se u controller hè stallatu assai vicinu à a superficia di a fonte di lumera di u lampu, è a putenza di a lampada hè relativamente grande, pò esse più di u limitu di compensazione di a luce riflessa, pruvucannu l'autoilluminazione.

3. Siccomu u controller Zhaga ùn hà micca a capacità di taglià l'alimentazione AC di u cunduttore, u cliente hà bisognu di selezziunà un cunduttore chì u currente di output pò esse vicinu à 0mA quandu si usa u controller Zhaga, altrimenti i lampi ùn ponu micca esse cumpletamente. spenta.Cum'è mostra in a curva di corrente di output in a specificazione di u driver, a corrente di output minima hè vicinu à 0mA.

722A-zhaga-sensor_16

4. U cuntrolle solu emette u signale di dimming à u cunduttore, indipendentemente da a carica di putenza di u cunduttore è a fonte di luce.

5. Duranti a prova, ùn aduprate micca i vostri ditte per bluccà a finestra sensitiva di a luce, perchè u spaziu trà i vostri ditte pò passà per a luce è causanu a luce per fallu accende.

6. Per piacè tenete luntanu da u modulu di microonde per più di 1m quandu pruvate u micru, perchè una distanza troppu vicina pò esse filtrata cum'è un falsu trigger, risultatu in fallimentu di attivazione nurmale.


Tempu di Postu: Dec-09-2022