LONGJOIN Twist-lock Serie JL-2 Photocontrol & Socket

2-series-photocontroll_01

Basatu annantu à l'interfaccia standard NEMA, LONGJOIN Intelligent hà sviluppatu un controller otticu autonomu di tippu twist-lock di serie JL-2, un interruttore otticu, un controller otticu intelligente adattativu è un socket di controller otticu.

I prudutti di a serie JL-2 sò conformi à ANSI C136.10 o ANSI.Norme C136.41, trà quale u cuntrollu autonomu include un interruttore otticu termale rotativu, un controller otticu elettronicu analogicu multitensione è un controller otticu elettronicu digitale;Controller otticu intelligente di cuntrollu Adaptive (nuvola).Realizà una gestione intelligente di cuntrollu autonomu locale o una gestione remota adattativa in nuvola di l'illuminazione.

Questa serie di cuntrolli di luce sò cilindrichi, cù una finestra di sensazione di luce trasparente è 3 tappi rotanti di ottone (o 4 cuntatti d'oru).L'interruttore otticu termicu di serratura rotativa di a serie JL-202 incontra diverse tensioni di alimentazione, mentre chì altri fotocontrolli elettronici / CNC / intelligenti incontranu 110 ~ 277V (ancu più altu 110 ~ 480V).

2-series-photocontroll_02

I sockets di cuntrollu otticu di l'interfaccia standard NEMA di a serie JL-2 sò ancu conformi à i standard ANSI C136.10, ANSI C136.41 è BS5972, è sò dotati di controller ottici di serie JL-2, switch ottici o PECU pruduciuti da Langjun Intelligent.Realizà una gestione di cuntrollu autonoma locale o una gestione adattativa di u cuntrollu remoto in nuvola di l'illuminazione.

LONGJOIN intelligente fucalizza nantu à a ricerca è u sviluppu di una seria di prudutti integrati cù a tecnulugia di cumunicazione di l'Internet di e Cose, chì hà da purtà in più ogni tipu di lampade in una nova era intelligente.U sistema di gestione intelligente di pali di luce UM9900 auto-sviluppatu pò realizà una adattazione intelligente, raffinata è guidata da dati.

2-series-photocontroll_04

2 Series Twist Lock Photo Controls

2-series-photocontroll_052-series-photocontroll_06

2-series-photocontroll_09

Avvisu: Y-disponibile N-ùn sustene micca l'accessori di l-lampada W-W-wall mount type
Receptacle NEMA Serie 2

2-series-photocontroll_10

2 Series Photocontrol Connect Wirings

2-series-photocontroll_11

 

Risoluzione di i prublemi di a serie JL-2

Hè cunsigliatu di stallà da un electricista licenziatu.L'equipaggiu deve esse installatu è utilizatu in cunfurmità cù u Codice Elettricu Naziunale Americanu, i regulamenti lucali è i normi pertinenti di l'industria.

Verificate se a tensione di linea hè coherente cù a tensione indicata nantu à l'etichetta di cuntrollu di foto.Per evità u focu, u cunflittu o a morte, spegne l'alimentazione, cabla l'interruttore di circuitu o u pannellu, è poi pruvate se u putere hè spento.

S'ellu hè stallatu nantu à u latu sudu di l'edifiziu, di fronte à u livante o à punente o chì punta à a terra, cum'è finestri, segni, luci di strada è luci chì ponu esse accenditi, ùn fate micca a luce artificiale direttamente.Ùn ponite micca l'unità di cuntrollu di sensazione di luce nantu à a luce (o a luce riflessa) chì cuntrola, chì pò causà u ciculu di u lampu di strada.

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-10-2023