Illuminazione di vetrina: Illuminazione in fibra ottica

Oghje, i vetri sò diventati una forma impurtante di mostra in musei, galerie d'arte è diverse mostre.In queste vitrine, l'illuminazione hè unu di l'elementi essenziali.I schemi di illuminazione adattati ponu mette in risaltu megliu e caratteristiche di l'esibizioni, mudificà l'ambiente, allargà a vita di l'exhibizioni è prutegge a so integrità.
L'illuminazione tradiziunale di vetrina usa spessu lampade à l'alogenuri metallici è altre fonti di luce chì generanu calore, chì ponu facilmente influenzà l'effettu di sicurezza è di vista di l'esposizione.Per risolve stu prublema, u persunale scientificu è tecnulugicu hà sviluppatu assai novi metudi di illuminazione per i vetri, u più rappresentativu di quale hè l'illuminazione in fibra ottica.
L'illuminazione in fibra ottica hè un metudu di illuminazione di l'armadiu di mostra chì rializeghja a separazione di luce è calore.Aduprà u principiu di guida di luce in fibra ottica per trasmette a fonte di luce da l'estremità di l'armariu di mostra à a pusizione chì deve esse illuminata, evitendu cusì i difetti di i metudi di illuminazione tradiziunali.Siccomu a luce generata da a fonte di luce serà filtrata prima di entre in a fibra ottica, a luce dannosa serà filtrata, è solu a luce visibile utile ghjunghjerà à l'esposizione.Dunque, l'illuminazione in fibra ottica pò prutegge megliu l'esibizioni, rallentà a so velocità di anziane, è riduce l'impattu annantu à l'ambiente.a contaminazione.

In cunfrontu cù i metudi di illuminazione tradiziunali, l'illuminazione in fibra ottica hà i seguenti vantaghji:

Separazione fototermale.Siccomu a fonte di luce hè cumplettamente isolata da l'esposizione, ùn ci sarà micca eccessivu di calore è radiazione infrarossa, assicurendu cusì a sicurità è a prutezzione di l'esposizione.

flessibilità.L'illuminazione in fibra ottica pò ottene esigenze di illuminazione più raffinate aghjustendu in modu flessibile a pusizione è a direzzione di a fonte di luce.À u listessu tempu, perchè a fibra ottica hè morbida è faciule da piegà, ponu esse realizati disinni di illuminazione più diversi è creativi.

Risparmio energeticu è prutezzione di l'ambiente.A fonte di luce LED utilizata in l'illuminazione in fibra ottica hà un bassu cunsumu d'energia, una longa vita, è senza sustanzi nocivi cum'è u mercuriu è i raghji ultravioletti, per quessa, ghjoca ancu un rolu pusitivu in a prutezzione di l'ambiente è u risparmiu d'energia.

Bona resa di culore.A fonte di luce LED aduprata in l'illuminazione in fibra ottica hà un altu indice di resa di u culore, chì pò restaurà i culori più reali è naturali di l'esposizione è migliurà l'esperienza di visione.

Mentre chì l'illuminazione in fibra ottica hà assai vantaghji, ci sò alcune limitazioni:

U costu più altu, cumprese a fonte di luce, u riflettore, u filtru di culore è a fibra ottica, etc., hè u dispusitivu di illuminazione più caru trà tutti l'illuminazione;

A forma generale hè più grande, è a fibra ottica hè ancu più grossa, per quessa ùn hè micca faciule d'ammuccià;

U flussu luminosu hè chjucu, micca adattatu per l'illuminazione di grande area;

Hè difficiuli di cuntrullà l'angulu di u fasciu, in particulare per i picculi anguli di fasciu, ma postu chì a luce da a testa di fibra ottica ùn hè micca dannusu, pò esse assai vicinu à l'esibizioni.

Certi pirsuni tendenu à cunfundà l'illuminazione in fibra ottica cù luci di neon, ma questi sò dui metudi di illuminazione diffirenti, è anu e seguenti differenzi:

U principiu di travagliu hè diversu: l'illuminazione in fibra ottica usa u principiu di guida di luce in fibra ottica per trasmette a fonte di luce à a pusizione chì deve esse illuminata, mentre chì i luci di neon emettenu luce mettendu gasu in u tubu di vetru è emettenu fluoriscenza sottu l'excitazione di un campu elettricu à alta frequenza.

I bulbi sò custruiti in modu diversu: e fonti di luce LED in l'illuminazione in fibra ottica sò generalmente chips minusculi, mentre chì i lampadini in luci di neon sò custituiti da un tubu di vetru, elettrodi è gas.

U rapportu di efficienza energetica hè diversu: l'illuminazione in fibra ottica usa una fonte di luce LED, chì hà una efficienza energetica relativamente alta, chì pò risparmià energia è riduce l'emissioni di carbone;mentri l'efficienza energetica di luci di neon hè relativamente bassu, è relativamente parlante, cunsuma più energia per l'ambiente.

A vita di serviziu hè diversu: a fonte di luce LED di l'illuminazione in fibra ottica hà una longa vita di serviziu è in fondu ùn deve esse rimpiazzata;mentre chì a lampadina di una luce di neon hà una vita di serviziu curta è deve esse rimpiazzata spessu.

Diversi scenarii d'applicazione: l'illuminazione in fibra ottica hè generalmente aduprata in occasioni raffinate, cum'è l'illuminazione di vetrina è l'illuminazione decorativa, mentre chì i luci di neon sò più usati per i bisogni di illuminazione di grandi spazii cum'è i segni di publicità è l'illuminazione di u paisaghju.

Per quessa, quandu sceglite u metudu di illuminazione di a vitrina, hè necessariu di cunsiderà cumplettamente diversi fattori è sceglie u schema di illuminazione più adattatu secondu a situazione attuale.

Cum'è un trader d'illuminazione, capiscenu i bisogni è l'aspettattivi di i clienti per l'illuminazione di vetrina, è pudemu furnisce i clienti cù luci di vetrina LED in diversi stili, putenzi è temperature di culore, è ancu accessori è cuntrolli ligati à l'illuminazione in fibra ottica.I nostri prudutti sò fatti di materiali d'alta qualità, cù qualità garantita è prezzi ragiunate, chì ponu risponde à i bisogni di diversi clienti.Sì avete bisogni è dumande nantu à l'illuminazione di vetrina, sentite liberu di cuntattateci, vi serviremu in tuttu.


Postu tempu: Apr-06-2023