Illuminazione di vetrina: illuminazione d'accentu à fonte multi-luce superiore

Per i LED, attualmente u più cumuni hè a vetrina in stile alcova cù illuminazione d'accentu multipuntu in cima.Una luce hè abbastanza.A causa di l'angolo di fasciu facultativu è a temperatura di u culore, l'effettu di proiezione di luce hè assai bonu.

Luce di vetrina

Per l'armarii indipindenti generali, lampade à doppia numeru seranu usate, disposti simmetricamente, per ottene l'illuminazione chjave per l'esposizione.

Luce di vetrina

A causa di a prughjezzione multipuntu, parechje ombre saranu causate, è a distribuzione simmetrica pò eliminà o debilita l'ombra.Attualmente, più è più vitrine acquistanu sta forma di illuminazione, è ci sò più aghjurnamenti avà:

Dotatu di luci di vetrina à angolo di fasciu variabile, a dimensione di u locu pò esse adattatu in modu flessibile secondu a dimensione di l'esposizione.

CHIA7258-3W
CHIA7255-3W

Dotatu di un pomo di dimming di lampadina, a luminosità pò esse aghjustata secondu e caratteristiche di l'esposizione.

Di sicuru, stu metudu deve ancu attentu à i prublemi di sicurità:

1. I lampi è lanterni deve esse stallati attornu, è ùn ci hè micca esibizioni in a parti suttana pi evitari danni caduta.

2. Aghjunghjite una strata di grille sottu à u luminariu o equipate a luminaria cun un dispositivu anti-goccia.

L'illuminazione di chjave multi-puntu nantu à a cima pò esprime cumplettamente l'esposizione.In ogni casu, certi esibiti anu formi cumplicati, in particulare l'esibizioni cù poca luce in cima.A luce da a parti suprana ùn pò micca ghjunghje à a parte bassa, chì farà a parte bassa assai scura.

luce di u museu

U metudu cumunimenti utilizatu hè di accende è falà, a parte suprana usa l'illuminazione d'accentu, è a parte bassa usa a luce di a superficia per cumplementà, perchè i ditagli anu da esse cumplettamente espressi.

luce di u museu

Stu metudu deve esse attentu à dui prublemi:

1. L'illuminazione di a superficia in a parte bassa hè l'illuminazione ausiliaria, è ùn deve esse troppu luminosa, altri l'illuminazione chjave in a parti suprana ùn pò micca vede u livellu di l'esposizione.

2. A parte bassa di a superficia di a superficia deve esse preferibilmente dimmable, è aghjustà a luce è l'ombra secondu l'ambiente è e cundizioni di l'esibizioni, in modu per evità splendore, è l'audienza ùn hà micca sperienze fatigue di l'ochji quandu si gode per un longu tempu. tempu.


Postu tempu: Apr-26-2023