Illuminazione di vetrina: illuminazione di superficia superiore

L'illuminazione di vetrina si riferisce à u sistema di illuminazione utilizatu in vitrina per mette in risaltu l'aspettu è e caratteristiche di l'articuli affissati, attraendu cusì l'attenzione di l'audienza.L'illuminazione di Showcase generalmente usa luci LED cù alta luminosità è alta temperatura di culore, perchè ponu pruduce una luce luminosa è chjara, è ponu presentà u veru culore è i dettagli di l'articuli.L'impurtanza di l'illuminazione di vetrina ùn pò esse ignorata perchè pò migliurà l'attrattiva è l'effettu di visualizazione di l'esposizione, aumentendu cusì a vendita è a satisfaczione di l'audienza.À u listessu tempu, l'illuminazione di vetrina deve ancu cunsiderà fatturi cum'è a dimensione, a forma, u locu di a vetrina, è u tipu è a dimensione di l'articuli affissati per assicurà u megliu effettu di illuminazione.

illuminazione di a superficia superiore

 

L'illuminazione di a superficia superiore hè unu di i metudi di illuminazione di vetrina cumuni.Hè un metudu di illuminazione chì stalla a fonte di luce nantu à a cima di a vitrina per chì a luce brilla nantu à a superficia di l'articuli affissati in parallelu.Stu metudu di illuminazione pò illuminà uniformemente tutta a superficia di l'articulu di visualizazione, mettendu cusì in evidenza i dettagli è e caratteristiche di l'articulu di visualizazione.

In i primi tempi, i tubi di lampi sò stati disposti, è u vetru frosted hè stata utilizata sottu per lumine uniformemente a luce;dopu, i luci di pannelli LED o strisce di luce sò stati utilizati, è a distanza trà a fonte di luce è u vetru è u trattamentu di a superficia di u vetru frosted deve esse cuntrullata per assicurà l'uniformità di a luce.

Avantaghjudi tilluminazione di a superficia op:

Luce uniforme: l'illuminazione di a superficia superiore pò fà chì a luce brilla nantu à a superficia di l'articuli di visualizazione in parallelu, in modu chì a luce pò esse distribuita uniformemente in tutta l'armadiu di mostra, è ogni angulu di l'articuli di visualizazione pò ottene un bonu effettu di illuminazione.

Risparmio di spaziu: Paragunatu cù altre soluzioni di illuminazione, l'illuminazione di a superficia superiore pò fà a vetrina più compacta, perchè ùn ci hè bisognu di installà un gran numaru di lampade in a vitrina.

Facile à stallà è mantene: Siccomu a fonte di luce si trova sopra à a vetrina, hè faciule d'installà è di mantene, è ùn ci hè bisognu di rimpiazzà spessu e lampade in a vetrina.

Risparmio di energia: L'usu di lampade LED cum'è fonti di luce pò riduce significativamente u cunsumu di energia è i costi di l'energia, è hè ancu benefica per a prutezzione di l'ambiente.

Disavantaghjudi tilluminazione di a superficia op:

Glare: L'illuminazione di a superficia superiore pò pruduce luce è affettà a vista di u visore.

luce di a superficia superiore 1

A suluzione hè di aghjustà a luminosità di a fonte di luce è di fà più dolce.Un'altra manera hè di fà u vetru frosted in l'internu, o di rinfurzà u baffle fora di a vitrina, chì serà assai megliu.Un altru modu hè di fà chì a superficia di vetru s'inclina in l'internu, perchè a luce stray serà in a listessa direzzione di u sguardu di l'audienza, è ùn entre micca in a vista di l'audienza.

 

Incapace di mette in risaltu l'esibizioni: In cunfrontu cù altre soluzioni di illuminazione, l'illuminazione di a superficia superiore pò fà chì l'esposizione perde a so prominenza è rende difficiule per l'audienza di cuncentrazione.

Soluzione: Ci vole à esse migliuratu cumminendu l'internu di a vitrina, l'illuminazione lucale, è lumi di culori è temperature differenti.L'internu di a vitrina pò esse scuru, perchè l'esibizioni sò mostrati in a luce.In particulare esibisce cù alta riflettività, cum'è a ceramica.

illuminazione di a superficia superiore 3

 

In sintesi, l'illuminazione di a superficia superiore hà i so vantaghji è svantaghji, è deve esse cunsideratu cumpletamente secondu e caratteristiche di l'articuli affissati è a dimensione è a forma di a vetrina in l'applicazione pratica, per ottene u megliu effettu di visualizazione.


Tempu di Postu: Mar-03-2023