Twist Lock Photocontroller Receptacle Applicazioni Informazioni

Sensore di fotocellule da crepuscolo à alba.Questu hè un unicu Controller di Luce, hè cusì bonu perfettu per l'illuminazione notturna per l'esterno, è una varietà diversa per e strade, parcheggi di luce è luce di grana, luce di cortile o induve avete bisognu di luce.Sè avete bisognu di ghjucà cumpletu à a funzione di l'auto on / off di cuntrollu di luce, pls u recipiente di a serie NEMA interconnecterà trà u cuntrollu di foto ansi c136.10-1996 è l'illuminazione.

fotocontrollu di u puntu nordu

Perchè Sceglie un Receptacle di Fornitori di Fotocontroller di Marca Long-join, In particulare u Distributore Globale Sceltu?

Cuuperazione di marca

1. U nostru distributore di marca: amazon, home-depot, eBay, woods, Walmart.

2. Basa fenolica robusta è tappa posteriore opzionale.

3. Ritruvà rivisione è cuntinuà l'aghjurnamentu progressiva da u feedback di i clienti, per riduce u prublema di cuntatti twist-lock 3 pin è risolve perfettamente impermeabile.

4. Disponibile supportu dimming è signal output.Sure, vi ponu sceglie differente tipu receptacle à suluzione illuminazione Smart, per esempiu dui cuntatti pad hè JL-240XB, è dinù voi sceglie quattru cuntatti pad hè JL-240XA.JL-240XA cù dimming 0-10V è interfaccia di illuminazione di indirizzu digitale (DALI), un altru hè JL-240XB cù dimming 0-10V.

5. Disponibile persunalizà rating rainight: IP54, IP65, IP66, IP67.

 

Cumu installà l'interruttore di a fotocellula à serratura di torsione nantu à a luce LED Pole?

Sorpresu !Truverete u metudu di stallazione è uperazione cusì faciule, vi piacerà ancu u nostru cuntrollu di sensori di foto.

Cusì facilmente muntatu, stu controller di luce hè stallatu da 3 passi.

1) Puntate a direzzione nordu.mantene a marca di a direzzione nordu di u Receptacle NEMA è a direzzione nordu di l'alloghji di u controller di fotocellula twist-lock in a stessa pusizione horizontale.
2) Spingere in a pusizione di u foru di presa.quandu a direzzione nordu di u socket twist-lock è u connettore sò mantinuti in a listessa direzzione horizontale, per piacè spinghja u fotocontrollu in u slot di u socket in liscia è verticalmente.

3) Questu hè un passu assai impurtante.vi duvite attenti à u sensu orariu è torce serratura photocontrol in NEMA Receptacle.

Schema di l'applicazione di u recipiente di Photocontrol

fotocontrol di torsione in senso orario

Accende automaticamente à u crepuscolo, si spegne automaticamente à l'alba.Di sicuru, pudete aghjustà u photocontroller custruitu in valore LDR in cunfurmità cù u livellu di luce ambientale.in ogni modu, una varietà di categurie photocell differente modu di travagliu di pruprietà è LDR (Luce dipendente resistenti) valore effettu nant'à u travagliu ghjornu è notte.

 

Per dà un ghjocu cumpletu à a funzione di l'interruttore di u sensoru di luce, duvete navigà nantu à più e caratteristiche di u pruduttu è più i paràmetri elettronici pertinenti di u pruduttu.À u listessu tempu, per ùn avè micca affettatu u travagliu di ogni ghjornu di u controller di luce, per piacè cunsiderà attentamente i parametri impurtanti di u produttu, ancu pudete cuntattatemi a mailbox:neal@chiswear.com.

 

Funzione significativa

1) Aattivazione automatica di a luce per l'usu inutile di l'electricità.

2Receptacle di cuntrollu di foto Twist Lock cù 2-4 cuscinetti placcati nantu à a superficia superiore, 2 pads placcati cum'è mudellu JL-240XB, 4 pads placcati cum'è JL-240XA.Hè dimming and signal output to Zigbee wireless remote control lighting street and collect data ambient.

photocontrol infurmazione Applicazioni

infurmazione di u recipiente di fotocontrollu

 

Consigliate i kit di Photocell Products

Stu tappu di shorting JL-208 (tappu impermeabile) hè cuncepitu per rimpiazzà un interruttore di cuntrollu di foto nantu à a vostra lampada per fallu in modalità o sempre accesa.Cappucciu di cortu di cuntrollu di foto cù 0-480VAC, Massimu 15 amp.Ideale per l'illuminazione stradale, luce di parcheghju, luce di giardinu è aghjurnà l'applicazione di luci stradale è altri necessitanu l'illuminazione di l'area publica.

Feature

1.Conforme à ANSI C 136.10 3 pin twist lock

2.Materiale robustu PC è aghjunghje additivu anti-UV

3.Materiale durable è ligeru per installà faciule, è per resiste à l'impattu di l'uggetti volanti.

4.Opzioni Mov:JL-208-15, JL-208-23

5.Livellu di valutazione impermeabile: IP65, IP66 (2020 anni Ultimu mudellu di stile populari)

 

Cunsigliu Frequente Cumprate Kits di Produttu

Se a vostra intenzione di cuntrullà automaticamente a luce ogni ghjornu, è u vostru budgetu hè limitatu, è avete cunsideratu a preparazione per prumove un prughjettu di l'illuminazione di città intelligente, per piacè sceglite diverse soluzioni d'illuminazione o se vulete risolve micca regularmente, ancu cuntattate. mè::neal@chiswear.com

JL-208-IP66: Cappucciu impermeabile / Cappucciu impermeabile

consigliate fotocellula kis

Sè vo vulete sviluppà un Zigbee, IOT-NB wireless remote controller intelligenti, ma vi tocca à esse furnitu cù altri accessori di i boards PCB controller di illuminazione.allora, cumu sceglie un fornitore prufessiunale di qualità per pruduce accessori di cuntrollu per voi?

 

Elencu quì sottu i mutivi per chì altri famosi partenarii cummirciali ricumandenu i fornitori Long-join.

1. Più di 20 anni di pruduzzione prufessiunale è trasfurmazioni di u controller di luce è una parte di u fabricatore d'accessori intelligenti per u lampione di strada.

2. Long-join fabricatore hè statu digià cuuperazione cù una famosa marca straniera Tecnica illuminazione suluzione furnitore, Cum'è Selc Ireland Limited, Selc Ireland Limited, CORADIR SA LLC etc.

3. A qualità di u produttu eccezziunale è i vantaghji di u costu di l'artigianatu di u prucessu ponu riduce u costu di a prumuzione di u canali, per fà ottene una forza competitiva davanti à i cuncurrenti in altri paesi.

4. Ottenutu a certificazione globale di u libru zhaga di l'UE 18 in 2019, è hà unitu attivamente à u membru zhaga.Benvenuti à visità u situ web: https://www.zhagastandard.org/members/associate-members.html

5. Sicondu l'altitudine di u pannellu PCB di u photocontroller chì furnisce, pudemu ricumandemu chjusi di diverse altezze è altri culori.

6. Furnisce servizii di cunsulenza prufessiunale post-vendita 24 ore per aiutà à risolve i prublemi di l'usu di u produttu è l'installazione.Cum'è a basa di JL-241J è a stallazione di schede PCB, sia u culore di a tappa affettarà l'effettu di cuntrollu di luce è cusì.

 

Conclusioni, Pudete persunalizà l'accessori di u controller di luce di a serie NEMA, è ancu persunalizà e schede PCB.un altru latu, vi dinù persunalizà trasfurmazioni zhaga serie accessori di cuntrollu di luce.

JL-241J: Smart Controller Base

YS800076: Copertura / Shell Smart Controller

JL-240XA-14: Receptacle Smart Controller

Accessori di a serie NEMA

Cunsigliu frequentemente cumprà cunsiglii di kit di prudutti

1) Accessori per u cuntrollu di foto NEMA Series: JL-241J & JL-240XA-14 & YS800076

2) Accessori per fotocellule serie Zhaga: JL-700 & JL-701J, JL-742J

3) Sò sicuru, persunalizà persunalizà u connettore di cuntrollu di foto.

 

Cumu pudemu aiutà vi avà?

Se ùn site micca sicuru di quale puderia esse a megliu selezzione di cuntrollu di fotocellule per a vostra applicazione, chjamateci, è pudemu aiutà vi scopre ciò chì puderia esse megliu per voi.benvenutu à mandà mi e-mail:neal@chiswear.com


Tempu di pubblicazione: 23-dic-2020