Zhaga Book-18 JL-7 Series Locking Type Socket and Light Controller

Brand LONG-JOIN hè unu di Zhaga Consortium.À u mumentu, avemu introduttu assai è sfarenti stili prudutti di a serie zhaga è uttene recensioni positive positive da i clienti di u mercatu europeu.

Di sicuru, avemu fiducia in sè stessu.Assolutamente questi prudutti per piglià una proporzione minurità hè populari, chì includenu u recipiente JL-700 è l'accessori, per offre un Zhaga Book 18 interfacce regulate per un modu più faciule per sviluppà i dispositi standard utilizati per l'illuminazione stradale, l'illuminazione di l'area, o l'illuminazione d'occupazione, etc.

chiswear & longjoin

U pruduttu di a serie Zhaga
Attualmente, i sockets di bloccu di l'interfaccia Zhaga serie JL-7 è i controller di bloccu di l'interfaccia Zhaga serie JL-7 sò in linea cù u standard Zhaga Book18 (socket Z-LEX-R, Z-LEX-C; controller Z-LEX-M, Z- LEX-BP).

Custruzzione fisica di a socket serie JL-7
U socket unicu di a serie JL-7 pò ghjunghje à u livellu impermeabile di IP20, è cù u controller di luce, pò ghjunghje à u livellu impermeabile di IP66.
chiswear&longjoin02
U socket integra una sola guarnizione chì sigilla a lampada è u modulu, minimizendu u tempu di assemblea.
U socket hè chjucu è adattatu per più lampade,A pusizione di stallazione flessibile, pò esse stallata nantu à a cima, in fondu, laterale è altre pusizioni di lampade.Supportu capace di pluggable à caldu.
chiswear&longjoin03

Custruzzione fisica di u Controller Serie JL-7
Prima, I cuntrolli di a serie JL-7 anu 4 tappi di rame stagnatu per l'utilizazione cù a putenza d'accionamentu DC.In generale, a tensione di travagliu di ogni ghjornu da a putenza di u driver 12-24V per a lampada di cuntrollu.Quì, pudete piglià un grande novu approcciu per rimpiazzà a strada tradiziunale.In autri paroli, direttamente à piglià conjoint voltage bassu zhaga socket JL-710 à rimpiazzà lu.

chiswear&longjoin04

Siconda, Sensore di luce di a serie zhaga cù a pruduzzione di luce dimming cù DALI 2.0 è /0-10V, 1-10V, PWM.Pò esse equipatu di elementi di rilevazione automatica cum'è a rilevazione di luce, PIR, micru, etc.

Infine, Modu digitale avanzatu zhaga sensor hè furnutu cù moduli di cumunicazione wireless basati nantu à Bluetooth, WIFI, ZigBee, LTE, NB IoT, LoRa, Z-wave, etc. chì ponu realizà una gestione intelligente locale o una gestione remota in nuvola.

chiswear&longjoin05

Differenze trà a serie Zhaga è a serie NEMA
A serie di receptacle Zhaga hè più chjuca di i connettori di receptacle NEMA, riduce assai i costi di cunfigurazione strutturale è materiale, è furnisce lochi di installazione più flessibili.À u listessu tempu, hà una alta resistenza à l'acqua di IP66.Ùn hè micca solu adattatu per sceni di illuminazione interni è esterni, cum'è strade, parchi, centri commerciali, uffizii, fabbriche, garages è case, ma ancu per l'installazione integrata di diverse lampade, cum'è lampi di strada, lampi di alta baia, corridori. lampade, lampade da parete, ecc.

Inoltre, l'interfaccia Zhaga alimentata da DC hè megliu adattatu per diverse cundizioni di tensione in diversi paesi chì l'interfaccia NEMA alimentata da AC.

Long-join hà aumentatu 3 stili novu pruduttu di serie zhaga chì mai.
Controller di serratura intelligente di l'interfaccia Zhaga serie JL-7:
JL-712B2 Interfaccia Zhaga controller di serratura intelligente,
JL-712G3L Interfaccia Zhaga Controller Intelligent Locking
JL-721NP Interfaccia Zhaga controller di serratura intelligente.

Esempiu di regule di codificazione per i prudutti intelligenti Long-join: JL-712G3L
chiswear&longjoin07

Long-join Zhaga Series Product da secondu a Funzione Classifica
1-Tippu di output dimming
Controller zhaga 0/10v
Controller zhaga 0-10v
Dali dimming control zhaga controller
È da una precisa modulazione analogica è di larghezza di impulsu (PWM) à dimming controller zhaga.

2-sensing tipu
Modu unicu, Modu di cuntrollu automaticu da u controller di a serie zhaga di luce ambientale.
3-Controllu di modu analogicu di cumunicazione digitale
Modu duale, crepuscule à l'alba nantu à u modu di cuntrollu di luce sensazione + ughjettu di muvimentu di rilevazione di microonde.
Inoltre, secondu l'equipaggiu cù u modu analogicu di cumunicazione digitale à a classificazione di a serie JL-7X zhaga.
A - nunda;B-BLE;W-WIFI,
Z-zigBee;N-NB-Iot;G- ZigBee + LTE

4-Tippu di dimming di luce di mezzanotte
Nunda o cù un paràmetru di uscita di dimming speciale (solu per JL-7X1) è speciale in frequenza interna 3GHz, monte altu 5m (solu per JL-7X2)

Cù luminaria di cuntrollu di l'uscita di mezzanotte speciale dim / luminosità (solu per JL-7 × 1) è speciale in Indoor, 5.8GHz, altu 5m (solu per JL-7X2)

Frequenza di funzione di tipu di microonde esterno 5,8 GHz è altezza di muntagna 15 m (solu à JL-7 × 2)

5-Microwave cuntinuà u cuntrollu
Modu L-Microwave
Lista di i prudutti di a serie JL-7

chiswear&longjoin06


Tempu di Postu: Jul-02-2022