Zhaga Street Light Photocell

Attualmente, i nostri dispositi cù u cuntrollu di fotocellula zhaga, mostranu quì sottu, JL-711A (solu 0-10V Dimming), JL-721A (DALI dimming & Reduce level light at midnight), JL-731A (PWM Diming & A quantità di luce diminuite à mezzanotte).Quì clicchendu stu ligame per prufittà di l'infurmazioni di specificazione di u sensor zhaga.

serie zhaga

In l'opinione industriale di luminarie, supportu per i moduli di cumunicazione via l'attuale socket standard NEMA 7 o da u novu Zhaga Book 18 socket.altre ci sò applicazioni di illuminazione, se ci hè installatu un sensoru multi zhaga per cullà dati è prucessu d'infurmazioni in u nuvulu via qualsiasi di l'ultimi fornitori di sistema CMS di città intelligente di punta.

 

Zhaga libru standard è NEMA Receptacle
Tutti i luminarii presentanu parechje prese Zhaga Book 18 per input di sensori, è supportu mute per i moduli di cumunicazione via l'attuale socket standard NEMA 7 o da u novu socket Zhaga Book 18.

 

A serie di soluzioni di illuminazione stradale Longjoin zhaga, mostrata quì sottu, hè un esempiu perfettu di quantu faciule d'installazione di u controller di strada zhaga in miniatura è di più prese, chì permette à i clienti di prufittà immediatamente di iniziative di città intelligenti o in u futuru cum'è più è più opzioni diventanu dispunibili.

zhaga è nema socket

Longjoin è chiswear inseme assicuranu a cumpatibilità in u futuru è sustenenu a multitùdine di sensori zhaga novi è variati, sviluppi chì prufittàranu di sta piattaforma simplice è economica in tutta a cità.

 

Cumu pudemu aiutà vi oghje ?

Se ùn site micca sicuru di quale puderia esse a megliu selezzione di cuntrollu di fotocellule per a vostra applicazione, chjamateci, è pudemu aiutà vi scopre ciò chì puderia esse megliu per voi.Di sicuru, credemu chì avemu una larga varietà di prudutti chì anu da esse capace di suddisfà quasi ogni bisognu chì a maiò parte di a ghjente hà, è avemu da fà à un prezzu chì vi farà cuntentu.benvenutu à mandà mi e-mail:neal@chiswear.com


Tempu di pubblicazione: 19 settembre 2020