Art of Lights - Vede l'Expo Internaziunale di Importazione Chine

A 5th China International Import Expo tenuta in Shanghai da u 5 à u 10 di nuvembre.Ci hè una gamma più larga di paesi participanti quist'annu, u CIIE hè participatu da un totale di 145 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali.I sei spazii di mostra mostraranu centinaie di novi prudutti, novi tecnulugia è novi servizii.

合照1

E persone da manca à diritta sò neal, stella è wally.

U 7 di nuvembre di u 2022, cumpagnia di chiswear'su direttore generale Wally, u direttore generale neal è u venditore stella anu participatu à a mostra.In u National Convention and Exhibition Center, aghju vistu chì ogni locu era affollatu di persone, è l'atmosfera di cumunicazione in situ è ​​cunnessione era calda.Parechji espositori anu pigliatu u tempu per negocià è ottene a cooperazione cummerciale.I prughjetti interattivi di ogni stand anu attrattu assai visitatori.Venite à osservà è sperimentà, tutti sò entusiasti.

合照3

A splendida mostra pare esse una festa di luci.Sottu emma vi purterà à apprezzà i luci in a finestra di mostra.

 

 

 

 

Luce di u polu

A lumera di u cuntatore LED di tippu polu hè faciule d'installà, adopra l'accionamentu di flussu incruciatu, hà alta luminosità è longa vita, è hè stallatu à 4 anguli di u contatore à u stessu tempu, senza bluccà a linea di vista, è a luce pò esse aghjustatu quantu bisognu.

 

 

 

 

Mini Spotlight

I mini spotlights sò più chjuchi è più invisibili cà i grandi spotlights.A luce brilla direttamente nantu à l'uggetti chì deve esse enfatizzati per enfatizà l'effettu esteticu subjectivu, è ottene l'effettu artisticu di focus prominente, ambiente unicu, strati ricchi, atmosfera ricca è arte culurita.U spotlight hè suave è elegante, chì ùn pò micca solu ghjucà un rolu di primura in l'illuminazione generale, ma ancu l'illuminazione locale per rinfurzà l'atmosfera.

 

 

 

 

Luce di soffiu

A lampa di tettu LED hè una lampa chì hè adsorbitu o incrustatu nantu à u tettu di u tettu.Cum'è u candelabru, hè ancu u principale equipamentu di illuminazione in a stanza.Hè spessu usatu in parechji lochi cum'è case, uffizii è lochi di divertimentu.I lampi di tettu LED sò generalmente un diametru di circa 200 mm è sò adattati per l'usu in corridoi è bagni, mentri quelli cù un diametru di 400 mm sò adattati per a stallazione à a cima di una stanza micca menu di 16 metri quadrati.Ci sò dui tipi cumuni di lampade di tettu LED in u mercatu: tubu in forma di D è tubu annular, è ancu a diffarenza trà i tubi grandi è chjuchi.

 

 

 

Track Light

Cum'è u nome implica, una luce di pista hè una luce installata nantu à una pista simili, è l'angolo di illuminazione pò esse aghjustatu arbitrariamente.Hè generalmente usatu cum'è spotlight induve l'illuminazione chjave hè necessaria.

I luci di pista deve esse stallati nantu à a pista currispondente.L'internu di a pista cuntene input di tensione, è ci sò strisce metalliche conductive in i dui lati di l'internu di a pista.Ci sò fogli di rame conduttivu rotativu à l'articuli di e luci di pista.Durante a stallazione, i luci di pista Quandu a foglia di rame conductiva sopra cuntatta a striscia di metallu conduttivu in a pista, a luce di pista pò esse energizata, è a luce di pista pò esse attivata.

 

 

 

 

Striscia di luce

A striscia led si riferisce à l'assemblea di LED nantu à un FPC in forma di striscia (circuit board flexible) o PCB hard board.Hè chjamatu dopu chì a forma di u pruduttu hè cum'è una striscia.A causa di a so longa vita di serviziu (normalmente da 80.000 à 100.000 ore), è assai risparmiu d'energia è amichevule à l'ambiente, hè stata gradualmente emersa in diverse industrie di decorazione.

Cum'è a prima mostra in u mondu cun tema di impurtazioni à livellu naziunale, a CIIE hè diventata una piattaforma publica internaziunale spartuta da u mondu, injectendu continuamente u momentu di apertura di a Cina in l'ecunumia mundiale."Prima, l'intelligenza artificiale hè cambiatu più veloce. In u futuru, diventerà una tendenza inevitabbile per i machini per rimpiazzà più di manodopera. Siconda, i prudutti sò più tecnologichi è di ricerca è di sviluppu. In cunfrontu cù prima, assai cumpagnie d'oltremare anu apertu una strada di sviluppu diversificata. è entra in una nova catena industriale. Inoltre, i servizii di l'espositori sò diventati sempre più prufessiunali, è l'interazzione cù l'espositori hè sempre più forte ", Wally hà visitatu è hà dettu.

Diverse luci anu effetti diffirenti, è e belle luci aghjunghjenu una atmosfera misteriosa è elegante à l'Expo.Chì hè a vostra opinione nantu à l'illuminazione di a finestra di a vitrina?

 

If tu vulete to sapè più infurmazione circa a CIIE è lu luce, per piacècuntatta ci.


Tempu di Postu: Nov-11-2022