China Shanghai Long-Join Intelligent Technology Inc

Shanghai Long-Join Intelligent Technology Inc

Shanghai Long-join Intelligent Technology Co., LTD.hè stata fundata in u 2003, cuncintrau in u disignu, a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di prudutti di tecnulugia di trasfurmazioni di cuntrollu di luce integrata, adattati per lampi stradali, luci di cortile, luci di corridori, luci di porte è altri accessori di illuminazione.

foto di squadra longjoin

China Shanghai Long-Join Intelligent Technology Inc, esse custruitu in 2000 anni, lucale in shanghai Cina

Foto di a squadra di Longjoin

A sede hè situata in Shanghai, a fabbrica hè situata in Haiyan County di Zhenjiang Province.L'area di a pianta di a fabbrica hè più di 38 000 metri quadrati.

A cumpagnia hà più di 250 impiegati, cumprese 3 ingegneri anziani è 12 ingegneri.

Attualmente, a maiò parte di i prudutti di u controller di l'interruttore di luce sò stati esportati, cù vendite annuali di circa 8,5 milioni di pezzi.

Shanghai Long-join hà FCC, CB, UL è CUL, EU listed zhaga, certificazione CE, certificazione ambientale RoHS.è hà un recipiente standard ANSI C136.41 conforme à NEMA, JL-240XA, JL-240F, JL-200X, JL-230.in u prisente, avemu avutu prumuvutu novu socket photocell 7 pin.Hè applicabile à u sistema mudernu di luci di strada intelligente wireless, illuminazione di paisaghju di decorazione di giardinu.

 

dekra CBtestCertificatu CBtest

Zhaga Test CB-test rapportu CB listed Certification

 

I principali mercati sò in l'Americhe è si movenu gradualmente in Europa, in l'America di u Nordu.è per vende Brasile, Messicu, India è altri mercati d'oltremare.

Long-Join furnisce principalmente sensori fotoelettrici cù l'interfaccia NEMA è i regulamenti Zhaga, quelli chì sò destinati à u scopu di l'illuminazione di strada / zona, per cuntrullà l'apparecchi di lampade On / Off in cunfurmità cù u livellu di illuminazione ambientale è u muvimentu rilevatu, cumprese i recipienti di alta qualità utilizati. per l'assemblea di apparecchi.Tutti i nodi di cuntrollu sò stati cuncepiti basatu annantu à una funzione di sensazione di luce, anche se i nodi intelligenti IoT ponu esse cuntrullati remoti cù quelli sistema avanzatu di gestione di l'illuminazione.Inoltre, sò dispunibuli per l'applicazioni di l'illuminazione residenziale di sockets di sensori di bulbi di viti è di foto-occhi diretti.

Avà, presentate u nostru mudellu / categurie di produttu.

  1. fotocontroller intelligente JL-245C, JL-246CG, JL-245CN.
  2. Vite di filetta in u controller di supportu di tipu, JL-302, JL-303, JL-301.
  3. 3.Other serie photocontroller tipu fattu in custruzzione termale Bimetal è sensor photoelectric.per esempiu, JL-103A, JL-205C, JL-217C, JL-404, JL-403C.

245C246 CG245 CN

JL-245C                            JL-246CG                    JL-245CN

Long-Join hà sviluppatu ancu un sistema di gestione di l'illuminazione IoT intelligente UM-9000 basatu annantu à a struttura brawser / server è u software APP, per furnisce funzioni convenienti di installazione / gestione / mantenimentu IoT, cù protokolli Zigbee, LTE, NB-IoT integrati in dispositivi di fotocontrollu.

Aspettate più scambii è cooperazione cun voi!


Tempu di Postu: Apr-08-2020