Cumu ghjudicà u Photocontrol cum'è Normale o Anormale?

Semu Shanghai Long-join Intelligent Co., LTD., Producemu u principale controller di luci di strada in l'America di u Nordu.Finu à avà, avemu centinaie di tippi di cuntrolli di luce, ci sò cuntrolli di luce di tippu twist-lock, cuntrolli di luce di u buttone, cuntrolli di luce di tippu Stem, cuntrolli di luce di tippu Swivel, etc.Inoltre, per risponde à i bisogni individuali di più clienti d'oltremare, avemu listatu prudutti persunalizati, cuntrolli ottici è accessori chì rispondenu à u sentimentu lucale è sò deliziosi.Infine, 20 anni di sforzi per l'innuvazione è u sviluppu, avemu sviluppatu a conformità à u socket zhaGA standard di l'UE, u controller otticu zhaga, l'accessori di u controller otticu zhaga, è l'interruttore di controller otticu intelligente wireless di fine media è alta.

struttura à unione longa

Photocontrol parole chjave Links
controller zhaga
Fotocellula JL-205C
Fotocellula maestru JL-246C
JL-245C Régulateur auxiliaire

 

Cos'è un interruttore di fotocellule?
Comu tutti sapemu, l'interruttore fotoelettricu cù a funzione di commutazione automatica, per esempiu, un interruttore di sensore di muvimentu infrared, un interruttore di sensore di microonde è un switch fotosensibile.È a produzzione di fabbrica di marca longa di cuntrolle di l'illuminazione appartene à l'interruttore sensibile à a luce.

Principiu di travagliu
Sicondu u livellu di luce ambientale, cuntrole automaticamente l'illuminazione di e lampade.Di solitu populari pensanu chì un interruttore di sensore di sensibilità hè attivatu da a resistenza dipendente da a luce è u sensoru di luce cuntrullà perfettamente l'accensione à u crepuscolo è si spegne à l'alba.

Un dispositivu chì detecta a luce.Aduprata per i metri di luce fotografica, i luci di strada automatiche in u crepuscolo è altre applicazioni sensibili à a luce, una fotocellula varieghja a so resistenza trà i so dui terminali secondu u numeru di fotoni (luce) chì riceve.Hè chjamatu ancu "fotodetettore", "fotoresistenza" è "resistenza dipendente da a luce" (LDR).
simbulu di fototransitore 1

 

Cumu pruvà u fotocontrollu di serratura di torsione hè normale o anormale?

1. Installa u controller di luce dopu à u sensu orariu in un pruduttu di 3 pin è accende u putere.À u principiu, u controller di luce entre in u statu d'attesa di l'inizializazione è l'ajustamentu automaticu (l'aghjustamentu predeterminatu attivatu u travagliu, aghjustatu automaticamente da l'intensità di a luce circundante, questu hè un fenomenu normale.), è entre dopu.Statu di travagliu.

schema di montaggio

2. Dopu chì a stallazione hè finita è a putenza hè attivata, pruvate ancu se l'on-off di u controller di luce cuntrola a luce LED per accende è spegne, è poi copre a fonte di luce di riceve cù un oggettu neru per determinà se U metudu di cablaggio hè currettu, è cunfirmà in modu affidabile se u controller di luce hè malfunzionatu.

3. Di sicuru, s'è vo upirari da seguenti i bisogni di u schema di cablaggio, vi ponu naturalmente escludiri u difettu wiring, à pinsà chì u prublemu si faci à u switch cuntrollu di luce.

 

Cumu pruvà u fotocontrollu di tippu Stem hè normale o anormale?

1. Quandu u cuntrollu di luce hè stallatu è cunnessu à l'alimentazione, u cuntrollu di u lume entre in u statu d'attesa di l'inizializazione è l'ajustamentu automaticu in circa 2 minuti (ajustamentu predeterminatu attivatu: aghjustatu automaticamente da l'intensità luminosa circundante, questu hè un fenomenu normale. .), è dopu entre in u statu di travagliu normale.

2. Se a finestra trasparente di a sonda hè coperta cù cinta nera o materiale simili durante a prova di u ghjornu, a lampa Led deve Light on dopu un ritardu di 30 à 120 seconde.Ùn copre micca a finestra trasparente di u fotodetettore cù i vostri ditte, perchè a fuga di luce pò ancu fà chì l'interruttore di cuntrollu di luce mantene a luce Led off.(A prova iniziale dura 2-3 minuti)

schema stem

3. Dopu chì a stallazione hè finita è u putere hè attivatu, più pruvà se l'on-off di u controller di luce cuntrolla a luce LED per accende è spegne, è poi copre a fonte di luce chì riceve cù un ughjettu neru, determina se u metudu di cablaggio hè currettu, è cunfirmà in modu affidabile se u controller di luce hè malfunzionatu.

4. Di sicuru, s'è tù era strettu à u funziunamentu in accordion cù i bisogni di u schema di cablaggio, pudete naturalmente escludiri u difettu di cablaggio.altrimenti, sta quistione si trova à u metudu di cablaggio.

 

Cumu sapete se a vostra fotocellula hè male?

1. verificate u vostru photocell wiring, ùn hè micca da schema wiring operare.

2. cuntrolla a vostra stallazione di passi funziunamentu switch photocell.

3. dopu à muntà u vostru photocell nant'à u lume di strada, In u statu di regulazione preset, fate attenzione à osservà se a finestra trasparente sfarfalla nurmale.S'ellu continua à lampà, u controller di luce hè anormale.

Eccu u video di l'interruttore di fotocellula di muntatura di megliu qualità, per piacè cliccate stu ligame YouTube:

1.LONG-JOIN@Photocell

2. Schema di cablaggio di fotocellula/fotocellula Cumu installà a fotocellula? Cumu funziona a fotocellula? Fotocellula NEMA

cumu installà a fotocellula


Tempu di posta: 23-lugliu-2021