Long-join Brand Shorting Cap è Street Light Photocell

Tutti i clienti cunnisciuti cumu utilizà stu cappucciu nantu à u lume di strada è necessitanu un postu cundizionale di benefiziu nantu à l'apparechju per aumentà l'usu.Tuttavia, uni pochi di livelli poveri di i clienti prufessiunali sò cunfusi da sti dui accessori di guarnizione di lampadina di lanterna LED, accessori di guarnizione, tappo di shorting vs photocell per a luce di parcheghju LED, per quessa, mi piacerebbe spiegà à u cliente per capiscenu pienamente e so differenze.

208IP66 è 240FXA

Cosa faci un shorting cap?

Photocell Shorting cap hè ancu chjamatu receptacle da certi clienti, altri certi pirsuni chiamari lu cappellu piovana / tappu raintight, cappucciu neru.una parte di cappucciu assemblata in cima di a scatula di u driver di dimming power in l'attrezzi di parcheghju LED, chì hè usata per cunnette u putere trà a linea è carica tuttu u tempu.

infurmazione paràmetru

Sè vo sguassate u cappucciu shorting da a luce LED shoebox, allura lu à creà un effettu break-circuit nant'à l 'illuminazione stradale di notte, è a luce LED ùn si pò accende, comu pari di ghjucà un rolu in turnu on / off u putere.

Inoltre, s'è scurdate di muntà u tappu protettivu (impermeabile, pro-dusty), l'acqua di piovana seguitava in a scatula di u cunduttore è pruvucarà l'attrezzatura micca impermeabile o falluta.

Qualchidunu cliente puderia ancu installà in modu inappropriatu è ghjunghje à a cunclusione chì a luce hè difettu quandu riceve i beni.

Allora cumu sapè chì u capu di shorting hè stallatu bè?

Solu 3 passi perfettamente muntati.

Un passu, Puntu direzzione nordu.Mantene a marca di a direzzione nordu di u Receptacle NEMA è a direzzione di u nordu di l'alloggiu di u cappucciu twist-lock in a stessa pusizione horizontale.

Secondu passu, serratura in senso orario è Push in a pusizione di u socket.

U terzu passu, avete à sente cun cura u passu prossimu porta un sonu rigidu.Avete bisognu di torce a serratura è sente un sonu di "ka", chì indica chì hè stallatu bè.

fotocontrol di torsione in senso orario

Perchè lascià un capu di shorting superiore quì se ùn ci hè micca una funzione supplementaria?

Ebbè, perchè in certi casi, a ghjente puderia cunsiderà aghjunghje un sensoru di fotocellula à l'illuminazione LED di scarpa per un cuntrollu di cugliera di u ghjornu / fotocontrollu.

Cù un tappu di shorting quì, hè cunvenutu per i clienti per caccià u tappu di shorting, basta à avvità è cumprà un sensor di fotocellula è rimpiazzà.

Cunsiglii:

Se ùn ci hè micca un capu di shorting, avete bisognu di perforà un pirtusu à a scatula di u cunduttore, è ùn hè micca faciule è costu di tempu.pls, site preparatu per una scatula di scarpa ligera è cun perforatu un burato.

Ma l'ultimu U più impurtante, sè vo site un ingegnere elettronicu pocu prufessiunale o un disegnatore interessante, cum'è un cunsumadore ordinariu esse utilizatu, pigliate per applicà in l'apparechju di l'illuminazione di u paisaghju.Puderete debilitatu l'impermeabilità di l'attrezzatura, è ùn pudete micca dumandà a garanzia di u fabricatore.

cumu si distingue u capu di shorting da a fotocellula?

1. da l 'apparizione pò tirà paràmetru impurtante cunclusioni-prodottu.

A superficia superiore di Shorting cap spiegò stessu, cù u so nome, tensione di travagliu 0-480VAC.

Altre fotocellula di luce stradale cù tensione di travagliu 100-277VC, è applicazione in alta tensione di l'ambiente di tensione di travagliu 208-480 VAC.

chiswear shorting cap

2. da vende photocell shorting cap tippi nant'à u mercatu internaziunale affidabile infurmazione unica forma artighjanali.

Top unu, da a piattaforma di cunnessione di a marca TE.

TE shorting cap

Siconda, da a marca Home Depot

Tork shorting cap

Terzu, hè un pruduttu di vendita populari in i paesi di l'America di u Nordu, intantu, i nostri articuli sò un rolu assai impurtante in a regione sudamerica.

Cappucciu di cortocircuit IP54 Cappucciu di cortocircuito IP65 Cappucciu di pioggia IP66 / Cappucciu di pioggia

 

Ultimu, una piattaforma pocu cunnisciuta listed cap photocell, ma a so funzione di rimpiazzà NEMA socket photocell, è à cunnette vi u putere trà a linea è carica, o fà una lanterne upirari.

altru cappucciu shortign

Questu hè u nostru video di tappa di shorting photocell da youtube.com

 


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021