Custodia di Controller Intelligent Street Light Long-join

In 2019, Long-join Smart Street Light Controller avia realizatu l'illuminazione stradale di e strade urbane è i parchi industriali tecnologichi.L'area di implementazione di u prughjettu di lampadina intelligente include micca solu Shanghai, Guangzhou, Shenzhen è altre regioni, ma ancu cità cum'è Shandong è Zhejiang.Per esempiu, u prughjettu di u prughjettu di lampade di strada Yedao in Xichang Road, Haiyan, Jiaxing, Zhejiang, è a preparazione di un prughjettu di cuntrollu di lampi di strada intelligente cù Shanghai Dongshan Technology Park in Baoshan.

SE avete più nantu à JL-245C, JL-246CG infurmazione Procuct,pls cliccate quì.

controller intelligente

Shanghai Baoshan Science and Technology Park hà stallatu luci intelligenti di strada

I lampi di strada di u Parcu sò dotati di cuntrolli intelligenti di luci, cum'è luci di strada in u parcu, luci di muru in edifici d'uffizii, è luci di u polu altu.

Park Intelligent Lighting Configuration Project Information

1. Luci di strada: un totale di 24 luci, cumpresi 14 luci di strada LED 60W, 7 luci di strada LED 120W, è 3 luci di inundazione LED 60W.
2. Attrezzatura di 22 pezzi in totale, cumprese 21 attellu per pali di luci di strada di 7 metri, 1 attellu per pali di proiettili di 9 metri, è spazii di 30 metri trà i pali.
3. Un controller di luce di cuntrollu principale, 21 cuntrolli di luce di cuntrollu unicu è 24 basi rotanti.

intelligente intelligente

U cuntrollu di luce intelligente hà realizatu u modu di l'autosensibilità lucale, è cuntrolla automaticamente l'illuminazione di e lampade è e lanterne.

modu auto-fotosensibile

Lanterne di strada intelligenti da Yedao Road, Xichang Road, Haiyan, Jiaxing, Zhejiang China

Img1.Wireless Led Street Light Diagramu Live

Prughjettu di luce di strada LED

Schema di funziunamentu di u funziunamentu di u lampione di strada intelligente

Un graficu di u cunsumu di energia di una lampada

mezzanotte dimming

Prima di mezzanotti dimming (2 am), u cunsumu energeticu di lampade normale hè 100%.A causa di l'esistenza di compensazione di l'illuminazione, u cunsumu d'energia hè salvatu da 32%, chì equivale à 68% di l'uriginale.

Dopu à mezzanotte dimming (2 am), u cunsumu d'energia di lampa hè 30%.Dopu à 2-3 AM, mantene u livellu di illuminazione di a lampa cuntinuu.

prima di 2AM dimming

Da 4 à 6 am à l'alba, da u 30% di u cunsumu d'energia di i lampi è lanterni, à a ricuperazione attiva à u 68% di u valore normale.

dopu à 4 am dimming

Img2 I luci di strada Haiyan XX implementanu un monitoraghju intelligente

Infurmazioni relative: Installazione, imballaggio di u controller di luci di lampa di cartone, un controller di luce intelligente di una sola lampada per cuntrullà i luci LED.

prughjettu di luci di strada intelligente


Tempu di post: Apr-25-2020