Longjoin Intelligent hà annunziatu chì s'hè unitu ufficialmente à l'Alliance International Zhaga

Ricertamenti, Shanghai Longjoin Intelligent Technology Co., Ltd. (riferitu cum'è: Longjoin Intelligent ) annuncia chì hè ufficialmente unitu à l'Alianza Internaziunale Zhaga è diventa unu di i so membri pienu.

nutizie 1

Cum'è una urganizazione glubale di l'industria di l'illuminazione, l'Alleanza Internaziunale Zhaga hà u scopu di ottene l'intercambiabilità di e fonti di luce LED prodotte da diversi fabricatori è accelerà l'adopzione di soluzioni di illuminazione LED in u mercatu.U stabilimentu di l'alleanza hè di ottene l'intercambiabilità di e fonti di luce LED per evità a differenziazione di u mercatu per l'incompatibilità di i prudutti chì ùn sò micca cumpatibili l'una cù l'altru, benefiziu cusì i cunsumatori è i cumpratori di mutori di luce.

A specificazione Zhaga hè a intercambiabilità di i prudutti LED, chì furnisce una garanzia efficace per l'illuminazione generale è l'usu cummerciale.Cù u sviluppu di a tecnulugia LED, pò migliurà gradualmente u rendiment di i so prudutti LED, prumove cusì l'innuvazione cuntinua è u sviluppu di l'illuminazione LED.Cumpetizione ordinata.


Tempu di post: 26-novembre-2019