Illuminazione di vetrina: illuminazione lineare

Quandu si tratta di mostra l'illuminazione, l'illuminazione lineale hè spessu una scelta populari.L'illuminazione lineare hè un sistema di illuminazione custituitu da fila di tubi di luce organica o LED, chì sò allughjati in case di lega d'aluminiu longu è stretti per furnisce una illuminazione uniforme è alta luminosità.Di solitu sò muntati nantu à a cima o in fondu di a vitrina, creendu una linea di luce intornu à l'articuli in mostra.

I vantaghji di l'illuminazione lineare include:

Alta luminosità è illuminazione uniforme:L'illuminazione di linea pò furnisce una illuminazione di alta luminosità è pruduce ancu luce nantu à l'articuli di visualizazione senza alcuna ombra notevuli o punti caldi.

Risparmio energetico:In cunfrontu cù l'illuminazione di lampadina tradiziunale, l'illuminazione lineale generalmente usa a tecnulugia LED, chì pò salvà assai energia, per quessa hà u vantaghju di risparmiu d'energia.

Facile à stallà:L'illuminazione lineale pò esse facilmente installata nantu à a cima o in fondu di a vitrina, è pò ancu esse accurtata o allargata cum'è necessariu, cusì hè assai flexible.

Alta sicurezza:Perchè l'illuminazione lineale usa bassa tensione, sò assai sicuri è ùn generanu micca calore eccessivu, riducendu u risicu di danni à l'articuli affissati.

Personalizable:L'illuminazione lineare pò esse persunalizata cum'è necessariu per accoglie l'articuli di visualizazione di diverse forme è dimensioni.

In tuttu, l'illuminazione lineare hè una scelta assai populari per l'illuminazione di vetrina, cù i vantaghji di alta luminosità, illuminazione uniforme, risparmiu d'energia, facilità d'installazione, sicurezza è persunalizazione.

I svantaghji di l'illuminazione lineare include:

Mentre chì l'illuminazione lineare hà assai vantaghji in l'illuminazione di vetrina, ci sò ancu qualchi svantaghji à cunsiderà:

Costu iniziale più altu:Comparatu à l'illuminazione di bulbe tradiziunale, u costu iniziale di l'illuminazione lineale hè più altu, soprattuttu per i prudutti chì utilizanu tecnulugia LED high-end.

Difficultà à a stallazione:L'installazione di l'illuminazione lineale richiede certe cumpetenze è sperienza, perchè hè necessariu installà u tubu di lampadina o l'assemblea LED in l'alloghji in lega d'aluminiu, è cunnette tuttu u sistema à l'alimentazione è u switch.

Difficile à aghjustà a luce:L'illuminazione lineare di solitu ùn pò micca esse aghjustata per a luce, cum'è u cambiamentu di luminosità o culore, chì pò esse micca adattatu per alcuni bisogni di visualizazione.

Mantenimentu supplementu hè necessariu:Ancu s'è a lampa o l'assemblea LED di l'illuminazione lineale hà una longa vita, se a lampa o l'assemblea LED falla, tutta a barra luminosa deve esse rimpiazzata o l'assemblea deve esse rimpiazzata, chì richiede costi di mantenimentu supplementu è tempu.

Pò esse micca adattatu per certi elementi di visualizazione:L'illuminazione lineale hè adattata per parechji elementi di visualizazione, ma micca per tutti l'articuli, perchè ùn pò micca pruduce certi effetti di illuminazione o micca coordinate cù certi elementi.

Dunque, quandu sceglite l'illuminazione lineale cum'è l'illuminazione di vetrina, avete bisognu di ponderà i so vantaghji è i svantaghji è piglià decisioni basati nantu à i bisogni reali.

I lumi lineari ponu esse classificati in diverse manere, eccu alcuni cumuni:

Sicondu u tipu di fonte di luce:Sicondu diverse fonti di luce, i luci lineari ponu esse divisi in tubi fluorescenti, tubi LED, tubi xenon, etc.

Sicondu l'ambiente di usu:Sicondu l'ambienti d'usu differenti, i luci lineari ponu esse divisi in luci interni è luci esterni, è luci interni ponu esse divisi in luci cummerciale è luci di casa.

Sicondu u metudu di stallazione:Sicondu i sfarenti metudi di stallazione, i luci lineari ponu esse divisi in luci di tettu, luci di muru, luci di terra, luci di tettu, etc.

Sicondu a forma è a dimensione:Sicondu diverse forme è dimensioni, i lampi lineari ponu esse divisi in dritti, in forma di U, tondi, quadrati, in forma di striscia è altre lampade di diverse forme è lunghezze.

Sicondu u culore è u metudu di dimming:Sicondu i sfarenti culori è metudi di dimming, lampi lineari ponu esse divisi in lampade di culori diffirenti, cum'è luce bianca, luce calda è luce fredda, è ancu lampade dimmable chì ponu aghjustà a luminosità è u culore.

Diversi metudi di classificazione ponu aiutà à e persone à sceglie megliu luci lineari chì si adattanu à i so bisogni, cum'è a scelta di luci interni o esterni secondu l'ambienti d'usu, scegliendu luci di soffiu o luci di muru secondu u metudu di stallazione, scegliendu lampade adattate secondu a forma. è taglia, è sceglie lampade adattatu secondu u culore è u metudu Dimming Sceglite una lampada chì risponde à e vostre preferenze persunale.

Prublemu di glare di l'illuminazione lineare

Stu metudu di illuminazione hè soprattuttu adattatu per l'armarii di a pendenza, perchè u spaziu hè cortu, a luce puntuale ùn hè micca faciule da fà, è a luce lineale hè più uniforme.
Ancu s'è i lumi di linea cumunimenti usati sò adattati per i cabinetti di slope, pruduceranu splendore, chì ponu dannà u tissutu di a retina, è l'esposizione prolongata porta à a perdita di visione irreversibile.Ci sò parechji tipi di luci lineari nantu à u mercatu, ma ci sò ancu certi difetti.
Tuttavia, a luce di striscia di u polu in a nostra casa adopta un disignu speciale anti-glare, ùn importa micca da quale angulu guardanu l'ospiti, a luce hè assai còmuda, è u prublema di abbagliamentu hè cumplettamente risoltu.


Tempu di Postu: Feb-22-2023