Illuminazione di vetrina: illuminazione d'accentu superiore

Questu hè ancu un metudu cumunimenti utilizatu in i primi tempi, vale à dì, per mette una lampa alogena nantu à a cima cù un pezzu di vetru à mezu à illuminà l'exhibizioni attraversu u vetru.

 

U vetru separa l'esposizione da l'illuminazione, rializendu a siparazione di a luce è u calore.

 

Differenti da u tipu di illuminazione di a superficia superiore, stu metudu pò ottene l'illuminazione chjave per l'esposizione.Per enfatizà i ditaglii, pò ancu esse supplementatu cù una luce largas.

lume di l'antica cima 1

Chiswear 3W Spotlight per Top Accent Lighting

Chiswear 3W Spotlight per Top Accent Lighting

Di sicuru, i so difetti sò ancu evidenti: ci sò gruppi di spots luminosi nantu à u vetru.In particulare dopu à un bellu pezzu, a polvera s'acumulerà nantu à u vetru, i spots di luce seranu più evidenti, è l'accumulazione di polvera serà chjaru in un sguardu.

 

Ingressu in l'era LED, a ghjente hà cambiatu i lampade in lampade di picculi wattage, è a dissipazione di u calore hè assai più bassu!Ci hè ancu una griglia negra per u vetru, chì pare assai megliu!

illuminazione antica superiore 3

Griglia nera

Tuttavia, ci vole à attentu à u valore caloricu di lampade è lanterni.Se u valore caloricu supera a dissipazione di u calore di a vitrina stessu, pruvucarà l'accumulazione di calore è dannu e reliquie culturali.

 

Ùn importa micca a manera chì hè cambiatu, hè megliu avè una partizione trà i lampi è l'exhibizioni, in particulare i lampi tradiziunali.

 

Ci sò partizioni per rializà a separazione di u lume è u calore.Per d 'altra banda, se i lampi anu invechjatu è cadunu, ponu prutege efficacemente l'exhibizioni.In particulare i lampi situati in u centru di a vitrina, se cascanu, pruvucarà pèrdite senza misura!

illuminazione antica superiore 2

Sì avete qualchissia dumande o vulete cumprà luci nantu à l'illuminazione d'accentu superiore, per piacè cuntattateci.


Tempu di Postu: Mar-30-2023