Per installà u Receptacle Photocontrol per a Luce di Parcheghju Led

Cumu installà u Receptacle Photocontrol per a Luce di Parcheghju Led?

Sorpresu !Truverete u metudu di stallazione è uperazione cusì faciule, vi piacerà ancu u nostru cuntrollu di sensori di foto.

Cusì facilmente muntatu, stu controller di luce hè stallatu da 3 passi.

1) Puntate a direzzione nordu.Mantene a marca di a direzzione nordu di u Receptacle NEMA è a direzzione nordu di l'alloghji di u controller di fotocellula twist-lock in a stessa pusizione horizontale.

fotocontrollu di u puntu nordu

2) Spingere in a pusizione di u foru di presa.quandu a direzzione nordu di u socket twist-lock è u connettore sò mantinuti in a listessa direzzione horizontale, per piacè spinghja u fotocontrollu in u slot di u socket in liscia è verticalmente.

3) Questu hè un passu assai impurtante.duvete prestu attenti à u lockwire è torsione.

 

Tipu di pruduttu:

Fotocontroller ANSI C136.10-1996 Standard JL-205C

Twist Lock Photocontrol Receptacle: NEMA 3 PIN Prongs

 

fotocontrol di torsione in senso orario

Diagramma di l'applicazione di u Receptacle Photocontrol

Accende automaticamente à u crepuscolo, si spegne automaticamente à l'alba.Di sicuru, pudete aghjustà u photocontroller custruitu in valore LDR in cunfurmità cù u livellu di luce ambientale.in ogni modu, una varietà di categurie photocell differente modu di travagliu di pruprietà è LDR (Luce dipendente resistenti) valore effettu nant'à u travagliu ghjornu è notte.

Per dà un ghjocu cumpletu à a funzione di l'interruttore di u sensoru di luce, duvete navigà nantu à più e caratteristiche di u pruduttu è più i paràmetri elettronici pertinenti di u pruduttu.À u listessu tempu, per ùn avè micca affettatu u travagliu di ogni ghjornu di u controller di luce, per piacè cunsiderà attentamente i parametri impurtanti di u produttu, ancu pudete cuntattatemi a mailbox:neal@chiswear.com.

Funzione significativa

1) Aattivazione automatica di a luce per l'usu inutile di l'electricità.

2Receptacle di cuntrollu di foto Twist Lock cù 2-4 cuscinetti placcati nantu à a superficia superiore, 2 pads placcati cum'è mudellu JL-240XB, 4 pads placcati cum'è JL-240XA.Hè dimming and signal output to Zigbee wireless remote control lighting street and collect data ambient.

Receptacle di fotocontrollu Twist Lock: JL-240XA-14

Interruttore di sensore di foto Twist Lock: JL-205C

infurmazione di u recipiente di fotocontrollu

 

Cunsigliu di Kit di prudutti

Stu tappu di shorting JL-208 (tappu impermeabile) hè cuncepitu per rimpiazzà un interruttore di cuntrollu di foto nantu à a vostra lampada per fallu in modalità o sempre accesa.Ideale per l'illuminazione stradale, luce di parcheghju, luce di giardinu è aghjurnà l'applicazione di luci stradale è altri necessitanu l'illuminazione di l'area publica.

Feature

1.Conforme à ANSI C 136.10 3 pin twist lock

2.Materiale robustu PC è aghjunghje additivu anti-UV

3.Materiale durable è ligeru per installà faciule, è per resiste à l'impattu di l'uggetti volanti.

4.Opzioni Mov:JL-208-15, JL-208-23

5.Livellu di valutazione impermeabile: IP65, IP66 (2020 anni Ultimu mudellu di stile populari)

6. 0-480VAC, Massimu 15 amp.

 

Cunsigliu Frequente Cumprate Kits di Produttu

Se a vostra intenzione di cuntrullà automaticamente a luce ogni ghjornu, è u vostru budgetu hè limitatu, è avete cunsideratu a preparazione per prumove un prughjettu di l'illuminazione di città intelligente, per piacè sceglite diverse soluzioni d'illuminazione o se vulete risolve micca regularmente, ancu cuntattate. mè::neal@chiswear.com

consigliate fotocellula kis

 


Tempu di pubblicazione: 23-dic-2020