Chì ghjè a megliu temperatura di culore di l'illuminazione LED?

Chì ghjè a temperatura di u culore?

temperatura di culore: a temperatura à a quale un corpu neru emette energia radiante cumpetente per evucà un culore uguale à quellu evocatu da l'energia radiante da una fonte data (cum'è una lampada)

Hè una espressione cumpleta di e caratteristiche spettrali di a fonte di illuminazione chì pò esse osservata direttamente à l'occhiu nudu.L'unità di misura per a temperatura di u culore hè Kelvin, o k in breve.

Temperature di culore

In l'illuminazione residenziale è cummerciale, quasi tutti l'attrezzi anu una temperatura di culore trà 2000K è 6500K.

In a vita di ogni ghjornu, dividimu a temperatura di u culore inluce calda, luce neutra è bianca fresca.

luce calda,cuntene principalmente luce rossa.A gamma hè di circa 2000k-3500k,creendu una atmosfera rilassata è cunfortu, purtendu calore è intimità.

A luce neutra, rossa, verde è blu sò equilibrati.A gamma hè generalmente 3500k-5000k.A luce soffusa face chì a ghjente si sente felice, cunfortu è tranquilla..

U biancu frescu, sopra 5000k, cuntene principarmenti a luce blu, chì dà à e persone un sensu duru è friddu.A fonte di luce hè vicinu à a luce naturale è hà una sensazione luminosa, chì face a ghjente cuncentrazione è rende difficiuli di dorme.

Sala di temperatura di culore

Chì ghjè a temperatura di culore di l'illuminazione LED ottimali?

Credu chì per mezu di l'intruduzioni sopra, ognunu pò capisce perchè a maiò parte di l'applicazioni residenziale (cum'è stanze o salotti) utilizanu più luce calda, mentre chì i magazzini di vestiti di l'uffiziu generalmente utilizanu luce fredda.

Micca solu per l'effetti visuali, ma ancu per qualchì basa scientifica.

I luci LED incandescenti o caldi prumove a liberazione di melatonina, una hormona chì aiuta à regulà u ritmu circadianu (u ritmu naturale di veglia-sonnu di u corpu) è prumove a sonnolenza.

A notte è à u tramontu, i lumi turchini è bianchi brillanti spariscenu, cullando u corpu in u sonnu.

u culore di casa elettu

E luci LED fluorescenti o fresche, invece, prumove a liberazione di serotonina, un neurotrasmettitore chì tipicamente face chì a ghjente si sente più alerta.

Questa reazzione hè per quessa chì a luce di u sole pò fà chì a ghjente si senti più sveglia è attiva, è perchè hè cusì difficiule di dorme dopu avè fighjatu un monitor di computer per qualchì tempu.

culore di stanza

Per quessa, ogni impresa chì hà bisognu à fà chì i so clienti si sentenu cunfortu hà bisognu di furnisce un ambiente cun illuminazione calda in certi spazii.Per esempiu, case, alberghi, gioielli, ristoranti, etc.

Quandu avemu parlatuchì tipu d'illuminazione hè adattatu per i gioielli in questa questione, avemu mintuatu chì hè megliu di sceglie una luce calda cù una temperatura di culore di 2700K à 3000K per i ghjuvelli d'oru.Questu hè basatu annantu à queste considerazioni cumpletu.

A luce fredda hè ancu più necessaria in ogni ambiente induve a produtividade è un altu cuntrastu sò richiesti.Cum'è uffizii, aule, salotti, studi di design, biblioteche, vetri di visualizazione, etc.

Cumu verificà a temperatura di u culore di a lampa LED chì avete?

In generale, a classificazione Kelvin serà stampata nantu à a lampada stessa o in u so imballaggio.

S'ellu ùn hè micca nantu à u bulbu o imballaggio, o avete ghjittatu l'imballu, basta à verificà u numeru di mudellu di u bulbe.Ricerca in linea basatu annantu à u mudellu è duvete esse capace di truvà a temperatura di u culore.

temperatura di culore di luce

U più bassu u numeru Kelvin, u più "giallu-aranciu" u tonalità di u biancu, mentre chì u più altu u numeru Kelvin, u più blu-luminoso u tonalità.

A luce calda, cunsiderata più cum'è a luce gialla, hà una temperatura di culore di circa 3000K à 3500K.Una lampadina bianca pura hà una temperatura Kelvin più alta, circa 5000K.

I lumi CCT bassi partenu rossi, aranciu, poi giallu è andaranu sottu à a gamma 4000K.A parolla "calore" per discrive a luce CCT bassa pò esse un holdover da a sensazione di brusgià un focu o una candela di tonalità aranciu.

U stessu passa per i LED bianchi freschi, chì sò più di una luce blu intornu à 5500K o più altu, chì hà da fà cù l'associazione di culore frescu di tonalità blu.

Per un aspettu di luce bianca pura, vulete una temperatura di culore trà 4500K è 5500K, cù 5000K essendu u puntu dolce.

Riassume

Sapete digià l'infurmazioni nantu à a temperatura di u culore è sapete cumu sceglie lampade cù a temperatura di culore adattata.

Sè vo vulete cumpràLED, chiswear hè à u vostru serviziu.

Nota: Alcune di e foto in u post venenu da Internet.Sè vo site u pruprietariu è vulete sguassà, per piacè cuntattateci.

Articulu di riferimentu:/ledlightinginfo.com/different-colors-of-lighting;//ledyilighting.com/led-light-colors-what-they-mean-and-where-to-use-them;//ecolorled.com/ blog/detail/led-lighting-color-temperature;//ledspot.com/ls-commercial-lighting-info/led-lighting/led-color-temperatures/


Tempu di Postu: Nov-27-2023