Zhaga Series JL-712B2 Controller Sensing Microonde 0-10V Dimming

JL-712B2zhaga_01

JL-712B2 hè un controller di serratura intelligente sviluppatu basatu annantu à u standard di dimensione di l'interfaccia di zhaga book18.Stu pruduttu intelligente adopra un sensoru di luce + un sensoru di cumminazione mobile di microonde, chì pò emette un signalu di dimming 0-10V.À u listessu tempu, hè furnutu cù una reta di cumunicazione Bluetooth mesh, è pò fà un cuntrollu è cunfigurazione vicinu à u campu attraversu l'app.U controller intelligente hè applicabile à sceni di illuminazione cum'è strade, mine industriali, prati, cortili, parchi, parcheggi, mine industriali, etc., in particulare lampade UFO cù sockets zhaga.

JL-712B2zhaga_03

 JL-712B2zhaga_04

 

Funzioni di u produttu

* Sensu di luce + microonde, illuminazione à dumanda, più umanizatu è risparmiu di energia
* Cumplete cù u standard di l'interfaccia zhaga book18
* Ajustamentu automaticu dinamicu di freccia di microonde per evità interferenze mutuali in una stallazione densa
* Φ 50,4 * 35 mm, di piccula dimensione, adattatu per a stallazione à diverse lampade
* Supporta u modu di dimming 0 ~ 10V
* Microonde d'alta prestazione, 15 m di altezza di sospensione, 10 m di raghju
* A cumunicazione BLE MESH, chì sustene u cuntrollu è a cunfigurazione wireless vicinu à u campu
* Microonde anti misstriggering, interni è esterni
* Supporta u cuntrollu di voce di terze parti, cum'è Alexa, assistente Google, smartthings, ifttt, Xiaodu, microenterprise Tencent, Dingdong, etc.
* Grau di prutezzione impermeabile finu à IP66

Parametru di u produttu

JL-712B2zhaga_05

JL-712B2zhaga_07

 

 

JL-712B2zhaga_08JL-712B2zhaga_11JL-712B2zhaga_12JL-712B2zhaga_13

Rete di distribuzione di prudutti è cuntrollu

U controller hà bisognu di inserisce a reta di distribuzione in l'app prima di pudè esse cuntrullata attraversu l'app.U prucessu specificu hè u seguente:

1) Assicuratevi chì u cuntrollu di luce hè in u statu di pudè esse distribuitu, è u difettu di fabbrica hè in u statu di pudè esse distribuitu, vale à dì, dopu à a prima accensione, a lampada lamperà per 3 volte cù 50% di luminosità è dopu esse nurmale;
2) Aprite u telefuninu Bluetooth è l'app "Controllu di a luce manuale", è aghjunghje u dispusitivu cù "+" in l'angulu superiore dirittu per cuntrullà è cunfigurà;
3) Sè un cuntrollu di voce di terzu partitu hè necessariu, cum'è Alexa, assistente Google, yandex Alice, baidu Xiaodu, etc., u picculu gateway biancu deve esse aghjuntu à traversu l'app prima, è dopu u dispusitivu pò esse sincronizatu à u. App di voce di terzu partitu secondu u tutoriale d'autorizazione di voce di terzu per cuntrullà a lampada per via di a voce.

 

Precauzioni per l'usu

1. Se u polu negativu di l'alimentazione ausiliaria di u cunduttore è u polu negativu di l'interfaccia di dimming sò separati, anu da esse short circuited è cunnessi à u controller # 2.
2. Se u controller hè stallatu assai vicinu à a superficia di a fonte di luce di u lampu, dopu chì a durazione di l'illuminazione induzione hè finita, a micro luminosità pò esse illuminata.

3. Perchè u controller zhaga ùn hà micca a capacità di taglià l'alimentazione AC di u cunduttore, u cliente hà bisognu di selezziunà un cunduttore chì a so corrente di output pò esse vicinu à 0MA quandu si usa u controller zhaga, altrimenti a lampa ùn pò micca esse completamente spenta. .Comu pò esse vistu da a curva di corrente di output in a specificazione di u driver, a corrente di output minima hè vicinu à 0 MA.

JL-712B2zhaga_14

4. U cuntrolle solu emette u signale di dimming à u cunduttore, indipendentemente da a carica di putenza di u cunduttore è a fonte di luce.
5. Durante a prova, ùn aduprate micca i vostri ditte per bluccà a finestra fotosensibile, perchè i spazii trà i vostri ditte ponu trasmette a luce è causanu u fallimentu di accende a luce.

 


Tempu di Postu: 18-Nov-2022