Perchè Sceglie Stu Receptacle Photocontrol Long-join JL-240XA-14?

Receptacle di photocontrol unitu longu

1. Per più di 20 anni, Shanghai Long-join Tecnulugia Intelligente Co., Ltd fucalizza nantu à a trasfurmazioni è a fabricazione è l'accessori intelligenti di u controller di l'illuminazione stradale.

2. Long-join marca ghjunghje sin'à un rapportu cuuperazione-longu termine cù una famosa marca straniera furnitore suluzione illuminazione tecnica.Cum'è Home-depot, Amazon, Selc Ireland Limited, CORADIR SA LLC, etc.

3. Paragunate cù TE, Amazon, home-depot, prezzu più bassu, più qualità megliu, più impermeabile, è furnisce un serviziu di vendita prufessiunale.4. Ottene a certificazione globale di u libru zhaga di l'UE 18 in 2019, è unisce attivamente à l'associu di l'alleanza zhaga.cercate riferimentu per u situ web:www.zhagastandard.org/products.

5. Ci hè una quantità di altre qualificazioni di certificazione di u mercatu di u paese.cum'è UL, CE, RoHS, CB, FCC, è zhaga boo18, etc.

6. Pudemu ricumandemu diverse altezze di chjusi, è altri culori di chjusi per scuntrà l'altitudine di a scheda PCB di u controller di strada senza filu intelligente.

7. Furnisce servizii di cunsulenza prufessiunale post-vendita 24 ore per aiutà à risolve i prublemi di l'usu di u produttu è l'installazione.Cum'è a basa di JL-241J è a stallazione di a scheda PCB, s'ellu u culore di a tappa affetterà l'effettu di cuntrollu di luce, è cusì.

Pudete persunalizà l'accessori di u controller di luce di a serie NEMA, è ancu persunalizà u pannellu PCB di u controller.in più, pudete persunalizà l'accessori di u controller di luce di a serie zhaga.Perchè simu una sucietà integrata di l'industria è di u cummerciu, avemu trattatu cù ordini di trasfurmazioni persunalizati d'oltremare à tempu.

 

I dati venenu da u risultatu di l'analisi di u magazinu di marca Long-join Alibaba Assicuranza Online Transaction: Modellu di cumminazione preferitu spessu acquistatu: JL-240XA-14 & JL-241J & YS800076.(Accessori di cuntrollu intelligente senza filu di luci stradale persunalizati)

 

* Cunsiglii

JL-241J, NEMA 7-pin Street light Photocontrol base

YS800076 Copertura di Controller di Materiale PC

JL-240XA-14 NEMA Photoctrol Receptacle

Long join partner brand

copertina è basa

 

unisce longu

Ottene u vostru serviziu di cuncepimentu persunalizatu one-stop

1. Supports persunalizà una varietà di receptacles phtocotrol funziunali, hè appiecabile à differente lampade è illuminazione lanterna è altri spazii publicu occupanu, comu waterproof (IP54, IP65, IP67), rotating, wall-mounted, etc.

2. Esigenze addiziunali di parti di socket persunalizate Exquisite: lunghezza di cablaggio persunalizata, plug maschile di cablaggio persunalizatu, cable speciale di socket custom, nut socket custom, etc.

3. Tipu Prufessiunale Custom Prongs Include 3 pin, 4 pins, 5 pins, 7 pins, etc.

Diagramma schematicu

Specificazioni 240XA

Funzioni di u produttu

Receptacle 240Xa 1. Socket Foneticu & Corpu PBT.

2. Brass / Phosphor Bronze Contacts.

3.Waterproof Rubber Gaske.

4. DALI Control & 0-10V Dimming Wires.

5. NEMA Standard Interface Protocol
(ANSI C136.41).

 

 Specificazione di u produttu

Mudellu JL-240XA-14
Dimensioni totali (mm) 63,8 (Dia) * 36,7
Tensione nominale 0-480VAC
Frequenza nominale 50/60 Hz
Power Loading AWG # 14: 15 Amp max./ AWG#16: 10 Amp max.
Carica di signale opzionale AWG#18: 30VDC, 0.25Amp max
Certificazione CB, CE, ANSI C136.10/ANSI C136.41
Lunghezza di i fili 6" min.(Vede l'infurmazione di ordine)

 

Schema di cablaggio

schema di cablaggio


Tempu di Postu: Mar-04-2021