Zhaga Series Microwave JL-712A3 0-10V Controller Dimming

JL-712Azhaga-longjoin_01

JL-712A3 hè un controller di tippu di serratura sviluppatu basatu annantu à u standard di dimensione di l'interfaccia di zhaga book18.Stu pruduttu adopta un sensore di luce + un sensoru di cumminazione mobile di microonde, chì pò emette 0 ~ 10v signal di dimming.U controller hè adattatu per scene di illuminazione cum'è strade, mine industriali, prati, cortili, parchi, parcheggi, mine industriali, etc.

JL-712Azhaga-longjoin_03

 

Funzioni di u produttu

* Sensazione di luce + microonde, illuminazione à dumanda, più amichevule è più risparmiu di energia
* U microonde anti-falsi trigger, sia interni sia esterni pò esse usatu
* Ajustamentu dinamicu automaticu di frequenza di microonde per evità l'interferenza intensiva di l'installazione cù l'altri
* Cumplete cù u standard di l'interfaccia Zhaga Book18
* Alimentazione DC, cunsumu d'energia ultra-bassu
* Supporta u modu di dimming 0 ~ 10V
* Dimensioni compatte, adattate per l'installazione à tutti i tipi di lampade è lanterne
* Disegnu anti-falsi trigger di fonte di luce interferente
* Disegnu di compensazione di luce riflessa di a lampada
* Livellu di prutezzione impermeabile finu à IP66

Parametri di u produttu

710-zhaga-socket_04 710-zhaga-socket_05

* 1: A. Se a superficia luminosa di a lampada hè cumplettamente oscurata è isolata da a superficia fotosensibile di u controller durante a stallazione, vale à dì, nisuna luce riflessa ùn entra in u controller dopu chì a lampada emette luce, allora l'illuminanza di spegne a lampada. à questu tempu hè uguale à u limitu più bassu, vale à dì, l'illuminamentu di spegne a lampa a prossima volta hè apprussimatamente = L'illuminamentu predeterminatu di accende a lampa + 40lux valore di compensazione = 50 + 40 = 90lux;

B. Se a stallazione ùn pò micca bluccà cumplettamente è isolà a superficia luminosa di u lampu da a superficia fotosensibile di u controller di lampa, vale à dì, a luce riflessa entra in u controller dopu chì a lampada emette luce.Se a lampada hè accesa à 100%, l'illuminazione ambientale attuale cullata da u controller hè 500lux, allora a prossima volta chì a lampada hè spenta, l'illuminanza hè circa = illuminamentu ambientale attuale + 40 = 540lux;

C. Se a lampada hà assai putere è a superficia di emissione di luce è a superficia fotosensibile di u controller sò stallati assai vicinu, a luce riflessa supera u limitu superiore di compensazione dopu chì a lampada hè illuminata à 100%, vale à dì, U controller detecta chì l'illuminazione ambientale dopu avè accennatu a luce hè stata stabile è più grande di 6000 lux, u controller spegnerà automaticamente a luce dopu à 60s.

JL-712Azhaga_02

 

 

JL-712Azhaga_04

 

JL-712Azhaga-longjoin_12 JL-712Azhaga-longjoin_14

JL-712Azhaga-longjoin_15

Precauzioni per l'usu
1. Se u polu negativu di l'alimentazione ausiliaria di u cunduttore hè separatu da u polu negativu di l'interfaccia di dimming, anu bisognu à esse short circuited è cunnessi à u controller #2.
2. Se u controller hè stallatu assai vicinu à a superficia di a fonte di luce di u lampu, è a putenza di a lampada hè ancu relativamente grande, pò esse più di u limitu di compensazione di a luce riflessa, pruvucannu u fenomenu di l'auto-illuminazione è l'autoestinzione.
3. Perchè u controller zhaga ùn hà micca a capacità di taglià l'alimentazione AC di u cunduttore, i clienti anu bisognu di sceglie un cunduttore chì u currente di output pò esse vicinu à 0mA quandu si usa u controller zhaga, altrimenti a lampa ùn pò micca esse girata completamente. off.Per esempiu, a curva di corrente di output in u libru di specificazione di u driver mostra chì a corrente minima di output hè vicinu à 0mA.

JL-712Azhaga-longjoin_16

 
 

4. U controller solu outputs signale dimming à u cunduttore, chì hè indipendente di a carica di putenza di u cunduttore è a fonte di luce.
5. Ùn aduprate micca i vostri ditte per bluccà a finestra photosensitive durante a prova, perchè a distanza di u dita pò trasmette a luce è pruvucà a luce per fallu accende.
6. Per piacè lasciate u modulu di micru à più di 1 metru di distanza quandu pruvate u micru.S'ellu hè troppu vicinu, pò esse filtratu cum'è un falsu trigger, risultatu in fallimentu di attivazione nurmale.

 

 


Tempu di Postu: Nov-10-2022